karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 05:54:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-19 19:43:19 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Vrk 25. Ilta

Torstai on mennyt iltaansa, hymyssä suin myhäillen :whistle:

Päivällä söin munakkaan mis oli pinaattia paljon, kinkkua vähän, kolme munaa ja aurajuustoa. Kyytipoikana yksi paikallinen ruisleipä siivu, paljon voita ja oltermannia päällä. Jälkkärinä partaäijäannos mehukeitolla.
Päiväkaffeet kermalla ja yhdellä suklaakeksillä.
Kolmelta alkoi paasto, mutta viideltä tulin fillaroimasta ja kylmä oli kun liian vähän laitoin päälle, kotona tuoksui ihanaakin ihanammin omenapaistos, joten surutta sit otin sitä ja laitoin vähän vaniljajätskiä päälle ja keitin kunnon pannukahvit! Tänään on siis tullut juotua kolmet kahvitkin...omituista :)

Nyt sit mennään paastoten hyvinkin huomiseen klo 11 asti, sitten katkon aikaisemmin kun tulee lounasvieras ja teen sitä Thaimaalaista kana-kookos-soppaa taas... se on niin ihquuuu!

Virtaa on enemmän kuin keskikokoisessa pitäjässä, vintti on kohta siivottu komeroita ja kangasröykkiöitä myöten, omenasosetta pari kattilallista keitelty, keittiö siivottu jne...
Laiska laskee työnsä :lol: Mutta kukas se kissanhännän jne...

Leppoisaa torstaita! Hyvää fiilistä kaikille!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 04:38:55 
Poissa
tuskakarppi
tuskakarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-10 18:28:53
Viestit: 1020
on kiva iloita kättensä töistä, mä ainakin iloitsen aina kun oon saanut aikaiseksi paljon....kun normaalisti en saa mitään tehtyä.
hyviä jatkoja sulle punapää, anna mullekin tuota energiaa mitä sulta tuntuu löytyvän joka tilanteessa... :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 12:50:52 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
hei punapää!

tulin pitkästä aikaa kylään. teehän oikein kunnon satsi tom kaa kaita! se onkin hyvää. saatko muuten ne kaikki mausteet sieltä suomesta? täällä ne laittaa aina tuoreita yrttejä ja lehtiä ja mitä siihen nyt sitten tuleekaan. on mukava nähdä, että tykkäät samoista asioista. isäntä on ihan tom kaa kai -addikti. söis joka päivä, jos antasin luvan....ja yleensä saa syödä. ei siinä mitään.

täällä on tullu vettä. mutta mukavaahan se on, tykkään vesisateesta.

mukavaa perjantaita ja viikonloppua sinne!!! :smt051 :smt043 :smt049 :smt026

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 13:06:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Jooo, tom-ka-khaata on syöty Thaikkulassa -lähes päivittäin lounaaksi :oops: ja kotonakin olen vääntänyt pari kertaa ja se on niiiiin ihkua! Pitääkin taas sitä joku kerta tässä väsätä.

Noita aineksia löytyy vaihtelevasti täältä. Galang-juurta viimeksi etsin kissojen ja koirien kanssa - enkä löytänyt marketeista, en edes Stockalta, jouduin korvaamaan sen jollain tahnalla, jossa oli sokrua. Mutta keitosta tuli silti ihan hyvää.

Samalla tavoin kävi sitruunaruohon kanssa, jouduin korvaamaan sitruunan (vai limen?) kuorilla, teki vähän kitkerän maun, vähempi määrä kuorta olis riittänyt.

Mutta edellisellä kerralla taas kaikki aineet löytyi Jumbon Cittarista, nyt ei enää. Ehkä noita eksoottisempia tuotetarvikkeita vähän vähemmän kuluu ja siksi kauppiaat poistaa niitä (omavaltaisesti) valikoimistaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 22:36:31 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Kiitos kyläilijöille ja kommenteille! Tälläinen vuorovaikutus on sitten mukavaa :smt045
Mä olen nyt tällä viikolla tehnyt siis kahdesti tuota Tom Kha Kai-soppaa, joten kohta alan varmaan olla kuin raulin mies, että söisin sitä joka päivä :lol:
Tänään tein ilman sieniä, kun vieraani ei syö niitä.... hyvää tuli, lorautin sinne kookosmaidon ja veden lisäksi nesteeksi puoli purkkia sitä Valion 3 juuston kermaa! Ja tomaattina laitoin kirsikkatomaatteja!
Mä käytän tätä valmista maustesekoitusta, kun ensin meinasin etsiä noita mausteita irrallisena, vaan en sit löytänyt yhdestä kaupasta, mutta tää pussisekoitus on ihan hyvää!
Kuva

Keiton kanssa sopii loistavasti Arin karppi-pizzan pohja, sen kun paistaa kunnolla ruskeeksi ja voita ja oltermannia päälle... se on NAMIA!

Pätkytellen on siis mennyt, tänään tosin aikaistin katkoa ja söin jo klo 11 tuon lounasvieraani kanssa yhdessä.
Ja olin kylässä ja söin siell yhden kaupan vaalean karjalanpiirakan, jossa päällä kinkkua ja suolakurkkua... 94-vuotiaan mummon salin kahvipöydässä en halunnut kieltäytyä... Iltakahvia ja teetä olen myös juonut ja syönyt pari pizzapohja-leipää voilla. Huomenna kunnon aamupala ja ehkä jotain iltapäivälläkin, että jaksan tanssia ja autoilla pari sataa kilsaa... Pyhän voikin sitten vaikka kokonaan paastoilla.
Tää on tosi helppo ja hyvä juttu. Yöunet lyhenee vähän väärästä päästä, iltayönä olis virtaa tehdä vaikka mitä... kun tahtoisin et aamulla alkaisin heräämän aiemmin. Noh, eipä tuo iltaöinen vintin siivous hukkaan mene, hyvähän se on siivoilla.. nyt menen jatkamaan 23.35...

Levollisen rauhallista yötä ja ihanaa huomenta!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-21 05:45:53 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
moi taas!

tiiätkö, ihan katteeks melkein käypi, kun siellä vaan oltermannia vetelet. on siis ihan kauhee ikävä sitä kunnon oltermannia. konstilla tai toisella on tultava sinne suomeen ensi keväänä, ihan vaan vaikka vaan oltermannia syömään ja meetvurstia ja onhan noita eväitä, mitä ei mistään muualta saa.

olen huomannut saman, kuin sinä, että yöunet on lyhentyneet oikeasti sieltä väärästä päästä. ja etenkin paastojaksolla. ei se mitä. täytyy vaan keksiä tekemistä.

paljon tsemppiä sinne paastoon ja mukavaa viikonloppua!! nauti kovasti elämästä!!! sitä varten täällä ollaan.

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 05:30:31 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
moi punapää!

en saa meiliä menemään sinulle perille. lisäsin tuohon oman meiliosoitteeni, joten voit laittaa sinne suoraan. en tiedä miksi, mutta ei suostu menemään millään konstin. sain nimittäin yvsi ja sikäli kävin laittamaan meiliä ja sit se ei onnistunutkaan... :smt090

odottelemaan jään... toivottavasti onnistuu näin.

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 10:05:31 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
rauli kirjoitti:
moi punapää!

en saa meiliä menemään sinulle perille. lisäsin tuohon oman meiliosoitteeni, joten voit laittaa sinne suoraan. en tiedä miksi, mutta ei suostu menemään millään konstin. sain nimittäin yvsi ja sikäli kävin laittamaan meiliä ja sit se ei onnistunutkaan... :smt090

odottelemaan jään... toivottavasti onnistuu näin.


No täynnäpä se oli lootani :( sunnuntaiaamuinen suursiivous piti tehdä...
Nyt taas mahtuu :)

Ihqu-ilta on eletty, myhäillen ja hymyillen aamuteen keittoon :smt007

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 14:16:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
:P hienoa Punis! Eiköhän tuolla ihcu-illalla elele taas viikon...olen tosi häpi sun puolestas!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 14:55:01 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Juustokuu kirjoitti:
:P hienoa Punis! Eiköhän tuolla ihcu-illalla elele taas viikon...olen tosi häpi sun puolestas!


Lueppas Juustis tuo ihanuus-ketjun viestini... ja nyt laulellen karppi-pizzan tekoon... punaviiniäkin ois, jos joku jois :whistle:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 15:00:52 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Liittynyt: 2006-06-20 08:05:13
Viestit: 6481
minähän tuun heti, punaviinille!

_________________
102 (joulu 2004) oli jo (2007-2010)70 -sit pitkään 80-82 -nyt 75 ja laskee...
2012:paluuta oikeaan ruokaan ja taas 2015

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-22 21:34:18 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
tarjamaria kirjoitti:
minähän tuun heti, punaviinille!

Siinä olis kyll lasillinen vielä sullekin, joten tuu vaan :) Unkarilaista punkkua, Maguar Edes Vörös Bor "Lämmin unkarilainen on pehmeän hedelmäinen ruoka- ja seurusteluviini puolimakean punaviinin ystäville"... Ja tämä ei ollut hapanta, joten sopi suht hyvin jo meikäläisenkin suuhun, joka ei punkusta tykkää. Lasillinen pizzan kanssa ja toinen myöhemmin maistui ihan hyvälle... vai liekö makuun vaikutti seura ja kynttilänvalo ;-)

Siis karppi-pizzalla on herkuteltu paaston katkoksi tänään klo 17.45...
aika myähään meni syöminkit, mutta söinhän mä yöllä tansseista tullessa 4.30 yhden Uotilan leivänsiivun, voilla ja meetwurstilla teen kanssa vaikka oli paastoyö, mutt palelsi kun tulin sateesta ja autosta sisälle. Tansseissa join 1,5 litraa Novellen vissyä ja litran vettä.
Jälkkäriksi Aino Uuniomena jätskiä, sitä syntisen hyvää ja kahvia kermalla. Nyt sit on hyvä köllähtää mahan viereen maate ja kirjaa lukemaan. Ihana päivä, hyvä fiilis ja kutkuttavan hymyilevä olo :smt048

Levollisen mukavaa yötä kaikille!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 10:31:58 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Vrk 29. aamupäivä (onkohan mun päivälaskut oikein?)
Hyvimpäs nukutti mukavan illan ja syömisten jälkeen... vieläkään ei ole nälkää... Ison kuupallisen join aamusta Parisiennea punaisella lämpimällä maidolla ja kermalla...
Pitäishän täs jotain syyväkin ennenkuin paastoaika taas alkaa.
Menkat menossa ja eilen iltana syöty karppi-pizzaa ja jätskiäkin ja paino 79,9 kg tänä aamuna, joten ihan on kohillaan. Tarkoitus on pysyä normaalielämässä ja normaalilla syömisrutiinilla alle 80... siksi olis hyvä pitää se parin kilon marginaali alle 80 kilon, ettei joka syömisen jälkeen heti pompsais rajan yli.

Hyvä mieli, fiilis on loistava, ei pänni mikään (muu kuin köyhyys)...
sateeseen lähden kohta ulos... harmaa ja sumusateinen päivä...
Koti on siivottu, kiitos pätkäpaastoenergian! Feng Shui auttoi taas, kun siivosin eteisen ja laitoin sinne kynttilän, sain ihanan vieraan heti!


Muistakaa ihmiset juoda vettä! Ja juokaa sittenkin vielä vaikka olette jo juoneet! Ja hymyilkää!!!
:smt040

Mukavaa uutta viikkoa!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 10:44:15 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-25 21:28:23
Viestit: 3519
Kiva, Punis, kun aina muistutat tuosta vedenjuonnista!
Tuppaa välillä unohtumaan, tosin nyt on kurssipäivän tiimoilta
hyvässä muistissa kun sielläkin siitä muistutettiin vähän väliä!

Tähtientuiketta sieluusi!
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 10:47:13 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Sirutar kirjoitti:
Tähtientuiketta sieluusi!
Kuva


Kiitos, ihanaa tuiketta onkin ja lisää saa tulla aina :smt050

Mistä sä löydät ja osaat laittaa tänne noita ihania hymppiksiä aina??!!

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 11:30:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-22 21:50:19
Viestit: 713
Punis.. voi kuulostaa vähän oudolta, mutta sä olit mun viimeöisessä unessani. :lol:

Nimim. Miten niin liikaa aikaa foorumilla?!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 13:16:08 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-25 21:28:23
Viestit: 3519
Heips Punis!

Tästä ketjusta pitäs löytyä hymppiä http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... t=hymi%F6t

Itse olen mieltynyt tuohon http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=3&ziel=liebe

Mistä lie johtuu...hmm... :oops:

Tsemppejä sulle myös, sillekin rintamalle Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 13:36:45 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
vaki.nainen kirjoitti:
Punis.. voi kuulostaa vähän oudolta, mutta sä olit mun viimeöisessä unessani. :lol:

Nimim. Miten niin liikaa aikaa foorumilla?!


Jesh :) Kerro heti mitä siinä tapahtui?! Olinks mä lihava ja ruma ja ilkeä... vai oma ihana itteni :lol: *Odottaa innolla*

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-24 12:10:47 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Liittynyt: 2006-06-20 08:05:13
Viestit: 6481
Kuva

hei mä en osaa!!! tuohon piti tulla halikasa!!!!

muoks: voi vaude, nää jutut on IHMEELLISIÄ :!: :!: :!: Poistin sen välin ja heti tuli kasa :!:

_________________
102 (joulu 2004) oli jo (2007-2010)70 -sit pitkään 80-82 -nyt 75 ja laskee...
2012:paluuta oikeaan ruokaan ja taas 2015

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-24 13:42:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-12 22:46:03
Viestit: 857
tarjamaria kirjoitti:
Kuva

hei mä en osaa!!! tuohon piti tulla halikasa!!!!


Niinku tuommonen vai... Tuohon lieben eteen oli jääny sulla väli :). Muuten ihan oikein :smt045

_________________
Minä saan olla niin omituinen kuin haluan! -Ayla-
Jemin kampanjasivu

Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)