Kiitos kyläilijöille ja kommenteille! Tälläinen vuorovaikutus on sitten mukavaa
Mä olen nyt tällä viikolla tehnyt siis kahdesti tuota Tom Kha Kai-soppaa, joten kohta alan varmaan olla kuin raulin mies, että söisin sitä joka päivä
Tänään tein ilman sieniä, kun vieraani ei syö niitä.... hyvää tuli, lorautin sinne kookosmaidon ja veden lisäksi nesteeksi puoli purkkia sitä Valion 3 juuston kermaa! Ja tomaattina laitoin kirsikkatomaatteja!
Mä käytän tätä valmista maustesekoitusta, kun ensin meinasin etsiä noita mausteita irrallisena, vaan en sit löytänyt yhdestä kaupasta, mutta tää pussisekoitus on ihan hyvää!
Keiton kanssa sopii loistavasti Arin karppi-pizzan pohja, sen kun paistaa kunnolla ruskeeksi ja voita ja oltermannia päälle... se on NAMIA!
Pätkytellen on siis mennyt, tänään tosin aikaistin katkoa ja söin jo klo 11 tuon lounasvieraani kanssa yhdessä.
Ja olin kylässä ja söin siell yhden kaupan vaalean karjalanpiirakan, jossa päällä kinkkua ja suolakurkkua... 94-vuotiaan mummon salin kahvipöydässä en halunnut kieltäytyä... Iltakahvia ja teetä olen myös juonut ja syönyt pari pizzapohja-leipää voilla. Huomenna kunnon aamupala ja ehkä jotain iltapäivälläkin, että jaksan tanssia ja autoilla pari sataa kilsaa... Pyhän voikin sitten vaikka kokonaan paastoilla.
Tää on tosi helppo ja hyvä juttu. Yöunet lyhenee vähän väärästä päästä, iltayönä olis virtaa tehdä vaikka mitä... kun tahtoisin et aamulla alkaisin heräämän aiemmin. Noh, eipä tuo iltaöinen vintin siivous hukkaan mene, hyvähän se on siivoilla.. nyt menen jatkamaan 23.35...
Levollisen rauhallista yötä ja ihanaa huomenta!
_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]