43. päivä
Joo,Wine, Keravan tekonurmella mä olin. Ex-käly tarjos mulle kyllä kahvit kesken matsin vähän niin kuin palkaksi heidän kissanhoidosta.
Kylmä siinä meinaa väkisinkin tulla kun joutuu seisoon niin kauan!! Nää pelas vielä kaks peliä eli kesti 1,5 h. Mä oon ajatellut toisten ottaa kaakaotermarin mukaan ja PALJON enemmän päälle. Ei mulla tuu kyllä kovin usein seisoskeltua siellä kentän laidalla.
Arvatkaa vaan kuka koko ajan oottaa, että puhelin sois ja tulis tieto siitä duunijutusta...??? Odottavan aika on niin pitkä! Oon jo hermostuksissani touhuillut kaikenlaista tänä aamuna, että aika kuluis.
Söin äsken muutaman kananmunan majolla ja possusuikalekasvispataa, kukkakaalta ja salaattia (lehtisalaattia, ituja, tomaattia, kurkkua, paprikaa ja reilusti olliiviöljyä ja vähän viinietikkaa) Vähän villivattuja pakasteesta jälkkäriksi. Kyllä nyt jaksaa!
Jatkan nyt ainakin toistaiseksi tätä pätkistä tälläisemaan. Kävin vaa´assa sittenkin. Viikossa tullut 100g lisää, kahdessa viikossa 200g eli ei tää nyt enää oikein pelitä painonpudotuksen kannalta. Muuten kyllä edelleen ihan jees.
Ihana ilma! Lunta on satanut koko aamun lisää. On tosi kauniin näköistä, kun puissa ja pensaissa on lunta ja pihlajassa marjoja lumen lisäksi. Linnut käy ruokaileen. Kissat säksättää linnuille ja lumihiutaleille.

On nolla keli. Kunpa ei lauhtuis liikaa...
Kirrimirri