Kiva kun kävit mua moikkaan ja tsemppaan, Tuijakoo. Heti torstaina lupaan tulla foorumille kertoon miten meni ja milloin saan tietää pääsenkö töihin.
Löytyihän se haastattelupaikka sit ihan helpostikin. Mä olin luullut, että ne uudet rakennetut talot on asuntoja kaikki. Melkein partsilta näkis sit työpaikalle jos sen sais.
Lunta alkoi sit ennustusten mukaan tulla oikein kunnolla ja maa on ihan valkoinen. Oikeestaan ihanan näköistä. Sataa melkoisesti ja tuulee. Kohtapuoliin lähden lumisateessa tarpomaan kohti uimahallia.
Kala ei pidä mulla nälkää yhtään ja oon ollut väsynyt nyt iltapäivän. Kahvin kanssa söin sit leipäjuustoa jo yhden aikaan mutta nyt on jo niin nälkä, että syön kyllä Totalin ennen vesijumppaa. Miksköhän se kala ei pidä mulla nälkää??? Tykkäisin syödä sitä useammin mutta en sit viitsi kun kohta jo saa olla jotain mättämässä sisäänsä.
Pakko kertoa mun kissoista yks hassu juttu. Tänään kun olin sohvalla makoilemassa ja lueskelemassa niin toinen kissoista tuli makaan mun vatsan päälle, niin kuin sillä usein on tapana. Siinä se nukkui ja kehräs ihan kaikessa rauhassa mutta heti, kun toinen kissoista tuli olohuoneeseen niin se pomppas salamana siitä makaamaan olkkarin pöydällä olevaan lasimaljaan!!! Nenna luuli, että Ninni on menossa siihen ja Nenna on nyt viime aikoina selvästi ominut sen itselleen, vaikka pienenä ne nukkui siinä yhdessä. Enää vaan eivät mahdu. Vähän mua huvitti toi juttu!

Lasimalja on parempi nukkumapaikka kuin mun pehmee masu!

Kissoista on kyllä paljon hupia...
Kirrimirri