karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-11 01:26:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 163 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 9 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-31 10:05:22 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Onnea ja kaikkea hyvää sulle työhaastatteluun Kuva

Multa vähenee yöunet enemmän iltayöstä kuin aamusta, vaikka onkin paljon helpompi jo aamusta heräillä,... mutta voishan tuo herätellä jo joskus aikaisemminkin vielä :)

Mukavaa päivää!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-31 10:25:23 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Punapää, kiitos onnen toivotuksista! Sitä kyllä tarvitsen...

Söin juuri äsken neljä kananmunan puolikasta joissa kahdessa oli majoa päällä ja kahdessa mätitahnaa. Lisäksi purkillisen tonnaria ja hapankaalta ja vihreää salaattia. Vielä kun vetäisin puolikkaan avokadon ja valkoherukoita partiksella niin kylläpä sitä taas jaksaa porskutella.

Nyt lähden etsimään missä se mahdollinen uusi työpaikka oikein on, kun osoite oli niin kummallinen. Jossain ihan tässä mun nurkilla se kuitenkin on. Kirjastossa vois pistäytyä, kunhan löydän sen paikan haastattelupaikan ensin.

Iltapäivällä on taas vesijumppaa ja ehkäpä lisäksi vielä vähän vesijuoksen. Ois vähän sellainen mieli nyt.

Tajusin että painon laskemattomuus voi johtua siitä, kun on "se aika kuusta." Mä en aina tahdo muistaa sitä, kun mulla on kierukka niin mitään vuotoa ei usein tule, mutta olo on (joskus) turvonnut kuitenkin. Aina ei sitäkään.

Pilvinen on tää päivä mutta mieli ei kuitenkaan!

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-31 10:38:00 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Heips!
Vai työhaastaatteluun. Hieno homma. Mä pidän sulle kaikki evät, pyrstöevääseen saakka, pystyssä, kun meet sinne haastatteluun! :lol:
Kerro sit heti kuin sun kävi siellä.
Jaa, säkin heräilet kilpaa kukon kanssa. Mä heräsin kans jo ennen kuutta, mutta makoilin kasiin asti, jolloin avokin vekkari soi. Aamukaffetta tässä litkin aamupäivän ja luen päikkyjä. Pyykinpesuruljanssi on laitettu jo käyntiin. Tuo mun pesukone luulee kai olevansa joku hiukkaskiihdytin. Pitää se sellasta meteliä lingotessa :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-31 15:03:11 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kiva kun kävit mua moikkaan ja tsemppaan, Tuijakoo. Heti torstaina lupaan tulla foorumille kertoon miten meni ja milloin saan tietää pääsenkö töihin.

Löytyihän se haastattelupaikka sit ihan helpostikin. Mä olin luullut, että ne uudet rakennetut talot on asuntoja kaikki. Melkein partsilta näkis sit työpaikalle jos sen sais.

Lunta alkoi sit ennustusten mukaan tulla oikein kunnolla ja maa on ihan valkoinen. Oikeestaan ihanan näköistä. Sataa melkoisesti ja tuulee. Kohtapuoliin lähden lumisateessa tarpomaan kohti uimahallia.

Kala ei pidä mulla nälkää yhtään ja oon ollut väsynyt nyt iltapäivän. Kahvin kanssa söin sit leipäjuustoa jo yhden aikaan mutta nyt on jo niin nälkä, että syön kyllä Totalin ennen vesijumppaa. Miksköhän se kala ei pidä mulla nälkää??? Tykkäisin syödä sitä useammin mutta en sit viitsi kun kohta jo saa olla jotain mättämässä sisäänsä.

Pakko kertoa mun kissoista yks hassu juttu. Tänään kun olin sohvalla makoilemassa ja lueskelemassa niin toinen kissoista tuli makaan mun vatsan päälle, niin kuin sillä usein on tapana. Siinä se nukkui ja kehräs ihan kaikessa rauhassa mutta heti, kun toinen kissoista tuli olohuoneeseen niin se pomppas salamana siitä makaamaan olkkarin pöydällä olevaan lasimaljaan!!! Nenna luuli, että Ninni on menossa siihen ja Nenna on nyt viime aikoina selvästi ominut sen itselleen, vaikka pienenä ne nukkui siinä yhdessä. Enää vaan eivät mahdu. Vähän mua huvitti toi juttu! :lol: Lasimalja on parempi nukkumapaikka kuin mun pehmee masu! :) Kissoista on kyllä paljon hupia...

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-31 22:53:11 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

37. päivä

Toivottavasti en oo jo seonnut laskuissani mutta aika kauan tää pätkis on jo kestänyt. Ja vielä vaan jatkuu ainakin mulla.

Vähän ennen vesijumppaan lähtöä söin yhden Totalin ja kaks palaa prossasuklaata. Kurja oli keli kahlata loskassa, kun räntää satoi runsaasti. Takas päin pääsin sit auton kyydissä.

Klo 19 söin sit päivälliseksi edelleen samaa jauhispataa( mutta nyt se loppui) höyrytettyjen kukkakallien ja salaatin kera. Olin just ruokaa kokkailemassa, kun veli soitti, että on naapuritalon parkissa, että tulla häntä moikkaan meidän serkulle. Lupasin tulla heti, kun oon syönyt. Manteleita siinä sit vähän mutustin jälkkäriksi ennen lähtöä.

Naureskeltiin veljen kaa sitä, että aina kun hän soittaa ja kertoo olevansa Keravalla ja haluavansa tavata mut, niin mä sanon, että oon just tulossa vesijumpasta/salilta/vesijuoksemasta ja oon tekemässä ruokaa joka mun pitää syödä ennen tapaamista. Oon niin kova syömään nykyään ja joka kerta tavatessa kuitenkin hoikempi. Veli asuu Pohjois-Karjalassa nykyään.

Avocadon tuossa äsken vielä söin ja kaipa tässä voi kohta jo suunnitella matkaa höyhensaarille. Kauniita unia kaikille karpeille!

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-01 10:58:08 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

38. päivä

Tänään söin ennen kymmentä reilun annoksen puolukkarahkaa, jossa oli vähän rahkaa ja paljon creme fraichea, kun ilman sitä annoksesta olisi tullut liian pieni. Oli hyvää niinkin ja tuhti aamun aloitus... Lisäksi kourallinen maapähkinöitä ja juustoa ihan palasina vähän sekä kukkista majolla. Vähän myöhemmin sit vielä %-suklaata ja kourallinen manteleita. Vielä sit rouskutin ison porkkanan meneen.

Lunta sataa edelleen lisää. Hieno homma! Tykkäisin kunnon talvesta mutta on harvinaista herkkua täällä etelässä... Ja tääkin lumi sulaa vielä monta kertaa.

Mulla on väriaine päässä. Juurikasvu olikin jo melkoinen. Loistavan punaisilla hiuksilla voin sit lähteä naisiltapäiväkahveille maailmaa parantamaan. Tosin mun on tyydyttävä pelkkään kahviin, kun paasto just alkoi mutta ei se haittaa yhtään.

Tänään olenkin saanut jo paljon aikaiseksi, kun pesin kolme koneellista pyykkiä ja tiskasin ja imuroin ja vetäisin väriaineet päähän. Kuudelta jo heräsin, niin silloin sitä ehtii...

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-01 11:56:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Tänään olenkin saanut jo paljon aikaiseksi, kun pesin kolme koneellista pyykkiä ja tiskasin ja imuroin ja vetäisin väriaineet päähän. Kuudelta jo heräsin, niin silloin sitä ehtii...

Ootpa sie ollu ahkera :shock: . Mulla tuntu melkeen ylivoimaselta nousta petistä... Saati sitte, että oisin heti aamusta alkanu tiskaamaan :roll: .

Onkos siellä kylmä? Lunta vissiin on jo melkeen koko Suomessa... Täällä oli aamulla -15 C, kun lähin töihin.

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-01 12:14:07 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Pakkasta on vaan yks aste eli vaarana on että lämpenee ja sit lumet sulla pois. :(

Mä oon nyt karppaamis aikana tullut aamuvirkuksi ja pätkiksellä vielä enemmän. Kyllä muakin ennen aina nukutti aamuisin. Tää on ollut mukava muutos :D

Teillä on siellä ihan mukava pakkanen ja luntakin varmaan reilummasti. Mun tietojen mukaan Länsi-Uudellamaalla ei ois lunta jos ei oo sit viime yönä satanut.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-01 12:41:06 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Lueskelin äsken tuossa mun sähköpostia ja sinne oli tullut vastaus Valiolta mun palautteeseen. Viime viikolla lähetin meilin jossa toivoin, että Valion tuotevalikoimassa olisi myös täysrasvaista jugurttia ja rahkaa, ettei tarttis ostaa ulkomaista. 8) Ja että kehittäisivät muutenkin enemmän täysrasvasia tuotteita, kun mun lisäksi on paljon ihmisiä jotka ei halua käyttää kevyttuotteita lainkaan.

Vastasivat että välittävät mun palautteen tuotekehittelyosastolle. Toivottavasti oikeasti alkais tapahtua jotain. Käykää te muutkin laittamassa samanlaista palautetta Valiolle. Pommitetaan sitä tälläisellä kevyttuotteiden vastaiskulla. Mulle ainakin palaute oli ihan asiallista, kun kirjoitin asiallisen viestin ja perustelin toiveeni.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-01 12:43:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Teillä on siellä ihan mukava pakkanen ja luntakin varmaan reilummasti. Mun tietojen mukaan Länsi-Uudellamaalla ei ois lunta jos ei oo sit viime yönä satanut.

No, tuosta mukavasta en menis mitään sanomaan, mutta pakkasta on joo ja luntaki sen verran, että ensilumenlatu on taittu jo avata. Mun piti eilen lähtiä tumppu ja pipo-ostoksille, ku meinasin kävellessä jäätyä pystyyn. Semmonen -5 ois mun mielestä hyvä lukema :). En tiiä muuten pysyykö nää lumet täälläkään... Viime vuonna pysyvä lumi tuli vasta joulukuussa.

Oon mieki oikeestaan ollu vähän virkumpi pätkiksellä aamusin (mikään mahti maailmassa ei tosin sais mua siivoamaan aamusta :wink: ). En enää oo tokkurassa puoleen päivään asti :lol:. Viimeyönä nukuin vaan aika vähän, niin kyllä sitä ketä tahansä väsyttää.

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 10:49:04 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

39. päivä

Ihan hyvin meni työhaastattelu. Tänään iltapäivällä haastattelevatt vielä toista hakijaa ja päätös tulee sit maanataina. Nyt ei voi sit kun odottaa ja toivoa parasta!

Hernerokka mulla porisi siinä aamulla samalla, kun valmistauduin haastatteluun. Sit pääsinkin syömään kun tuli kotiin. Hernerokassa oli sipulia, jauhísta ja pekonikuutiota runsaasti. Ensin meinasin leipoa karppirieskaa, mutta kaikkia aineita ei ollut kotona enkä jaksanut sit lähteä kauppaan. Katsotaan sit iltapäivällä... Jälkkäriksi marjoja ja raejuustoa sekaisin.

Pakkasta on nyt 5 astetta eli mukava ilma. Enää ei sada lunta. Jatkuis vaan pikkupakkaset niin lumi pysyisi maassa.

Viime paastojakso meni taas nälättä. Olen nyt päässyt palaan siihen mukavaan paasto-oloon. Paino pudonnut 0,1 kg. No laskussa sentään... Hyvin mielin olen syöntijaksoa aloittelemassa.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 18:16:10 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hernekeitto oli hyvää mutta ei se pidä nälkää!!! Iltapäiväkahvilla söin kokonaisen 200g;n leipäjuuston kerralla nälissäni.

Samaa keittoa söin sit jo viiden maissa nälkääni. Lisäksi leivoin karppirieskaa ja söin sitä reilun voin kera. Vielä meni kaksi kananmunaa majolla ja mustaherukoita jälkkäriksi. Kylläpä tuli vatsa täyteen! Mutta tunnin päästä siitä alkoi väsyttää aivan tajuttomasti :smt015 Teki mieli mennä nukkumaan. Olo on edelleen väsynyt ja paha. Melkein päätä särkee. Taisipa tulla liikkaa kerralla hiilareita, kun söin sitä leipääkin vielä!! Kuvottavan paha olo! Ilta pilalla. :evil:

Enpä tiedä uskallanko enää toisten syödä hernaria vaikka laitonkin kaksi annosta pakasteeseen. En arvannut, että voi tulla tälläinen olo!! Auttaako tähän mikään muu kuin aika???

Taidanpa mennä tänään ajoissa nukkumaan. Kotikatua pääsee kohta katsomaan. On mun torstai illan lemppari.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 18:26:22 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Nyt lähti täältäkin Valiolle kehuja ja ehdotuksia. 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 18:43:15 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Sirutar kirjoitti:
Nyt lähti täältäkin Valiolle kehuja ja ehdotuksia. 8)

Tosi hyvä homma; sirutar! Jos karpit tekis aktiivisesti toiveita sinne niin pakkohan niiden on Valiollakin jossain vaiheessa herätä ja alkaa palvella myös meitä.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 18:47:08 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Ruokavalioita oli monen monituista, mutta tämä vhh puuttui
kokonaan :shock: Ja muistin kehuakin, hyvää voita! :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 10:20:44 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

40 päivä

Äkkiä on aika mennyt! :roll: Jo noin kauan olen pätkistellyt. Mutta kun hyvin menee, niin mikäs tässä on jatkaessa.

Koko illan olin eilen huonovointinen mutta aamulla olo oli jo normaali. Voipi jäädä hernarin syönti jatkossa vähiin...

Tänään söin possunsuilalekasvispataa. Otin sen illalla pakasteesta sulaan, kun munakas ei yhtään houkutellut. Lisänä oli kukkista ja itseidätettyjä tuoreita mung-ituja reilu keko. Jälkkäriksi mustaherukoita kooshiutaleiden ja kookosöljyn kera.

Pikkupakkanen on ja ihanan sininen taivas. Lähden kohta Lidliin vihannes- ja maitotaloustuoteostoksille. Vissyä tuo tietty paastolle ja saunajuomaksi illaksi.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 11:44:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Haa, oltiinkohan samaan aikaan kaupassa, Keravan Lidlistä juuri tulin vihannes-maito-vichy-ostoksilta. No mua ei olis karpiksi kukaan bongannut kun kärryssä oli muksuille täksi illaksi pakastepizzaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 15:03:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Muakin ketutti viime sunnuntaina kun hotellin aamupalalla ei ollut muuta kun kevytjuustoa, kevytmetukaa, kevyt, kevyt, kevyt. Sanoinkin ukolleni, että antais nyt ...kele ihmisten ite päättää haluaako syödä pelkkää kevyttä! Sitten sielä kyllä löytyy marmeladit ja leivonnaiset - kevyttäkö? Niin ja sokeriliemeen säilöttyjä hedelmiä. Jos kerran alkaa vartioimaan muita, niin olis sitten johdonmukainen - kaikki "epäterveellinen" vex.

Noh, kananmunaa voilisällä, niin saatiinhan sitä vähän murua rinnan alle, ettei heti olis nälkä kurninut vatsassa. Ja sikstoiseks noi kevytmetukat on kyllä rasvankarttajille pelkkää huijausta, onhan niissä sitä kuitenkin ihan mukava määrä - yleensä yli 20%.

Täytynee käydä tuolla Valion sivuilla.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 18:13:59 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Wine kirjoitti:
Haa, oltiinkohan samaan aikaan kaupassa, Keravan Lidlistä juuri tulin vihannes-maito-vichy-ostoksilta.

On ihan hyvin saatettu vaikka ollakin! Mulla oli kans kärryssä vissyä ja lisäksi juustoa,½l kuohukermaa, raejuustoa,2 kpl creme fraichea, kahdenlaista tummaa suklaata ja vihanneksia. Eli mut ois ollut helppo tunnistaa ostosten perusteella karpiksi! Varsin tukevat eväät... Usein ostelen just noita tuotteita Lidlistä. Saa tulla jutteleen jos näet nelikymppiseen punapään tuollaisia ostoksia työntelevän kärryssään Keravan Lidlissä!

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 19:33:39 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Juustokuu, se on tosi ärsyttävää, kun nykyään ei tahdo mistään saada normaalirasvaisia tuotteita. Kevyttuotteita kyllä on sen seitsemää sorttia. Omat eväät pitää kohta olla aina mukana, että saa syötyä jotain itselle sopivaa...

Kiva jos sinäkin käyt antamassa Valion sivuille vähän palautetta. :)

Kokeilin sellaista, että laitoin teen sekaan vähän kookosöljyä. Maistui kýllä hyvälle mutta muuten ei ollut hyvä juttu: tuli nälkä! :evil:

Aina välillä pitää kokeilla joitain juttuja vaikka ne usein osoittautuvat huonoiksi. Miksi toisaalta muuttaa mitään, kun kaikki tuntuu sujuvan näin hyvin. Painonpudotus on nyt selvästi hidastunut mutta alaspäin se on vielä menossa...

Vissyä hörpin ja foorumin juttuja lueskelen. Alan olla ihan koukussa tähän...

Tänään laiskotti salilla, enkä jaksanut tehdä ihan niin tehokkaasti kuin yleensä. Ehkäpä tällainen on sallittua joskus.

Kirrimirri

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 163 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 9 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00