Karbureettori kirjoitti:
Jemi kirjoitti:
Mie oon päätyny siihen, että syön neljä kunnon ateriaa, koska muuten en mitenkään saa tarpeeksi energiaa paastoa varten. Mulla siis ei tuota ylisyömisen vaaraa ole vaan pikemminki toisinpäin...
Tässä vaiheessa putosin kyllä kärryiltä.
Kiits vastauksista kaikille joka tapauksessa.
Juu.. En minäkään nyt ihan ymmärrä.. Siis, Minkälainen päivä tuo paastopäivä teillä sitten on? Tässähän saattaa käydä pian jopa niin, että energiaa alkaa tulla niin paljon, että koko ajatus kaloreiden rajoittamisesta tälläisellä paastolla alkaa olla mahdoton..
Kai siinä nyt kestää hiukan ennen kuin elimistö tottuu tuohon 2/1 -ateriamalliin, sehän nyt on sanomattakin selvää, jos aikaisemmin on syöty monta kertaa päivässä. Mä oon ymmärtänyt, että yksi ajatus koko hommassa on nimenomaan se, että ateriointeja(kertoja) rajoitetaan..
Jos nyt itse aloitan pätkäpaaston, niin onko oikein toteutettu, jos syön ensimmäisenä päivänä vaikka klo. 21.00 illallisen, seuraavana iltana sama homma sekä aamulla aamiainen/brunssi, ja taas illalla n. klo 21 illallinen. Tuossa tulisi siis ensimmäiselle päivälle yksi ateria(illallinen) ja seuraavalle päivälle kaksi, eli aamiainen/brunssi ja illallinen.
Vai olenko käsittänyt lähellekkään okein?
edit: Niin, hiukan OT:ksi meni tuo edellinen, mutta lisätään tuohon nyt sen verran kuitenkin, että ihan matalilla hiilareilla jatkaisin myös tuota pätkäpaastoa. Eli hyvin karppia linjaa.

En näe jarkevänä niitä hiilareita lisätäkkään(saati sitten syödä "syöntipäivänä" mitä huvittaa), kun terveysvaikutuksia haen..