karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 19:42:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-07 10:47:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-24 22:46:40
Viestit: 375
tottako kirjoitti:
sun päikkys on ihan kiva, ei liikaa sanomista vaan just se oleellinen; mun mielestä.

Kiitos. :D Ihanaa, että mun päikky miellyttää. :smt060

_________________
partiaalikarppi
1+2=12
Pessimisti ei koskaan pety.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-07 14:35:56 
Poissa
alppikarppi
alppikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-20 22:00:56
Viestit: 1821
Kivaa seurata about samalla tavalla syövän päikkyä..:) Mä siis syön kerran päivässä, tällä hetkellä illallisen pitkän kaavan mukaan, ja muun ajan olen paastolla.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-08 00:31:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-24 22:46:40
Viestit: 375
Amber kirjoitti:
Kivaa seurata about samalla tavalla syövän päikkyä.

Mukavaa, että olet löytänyt päikkyyni. :smt039

Tänään tuli testattua miten alkomahooli ja pätkis sopivat yhteen. Ei onkelmaa... Juoma-annos ei kovin suuri ollut. Kaksi lasia viiniä ja lasillinen sidua. Aluksi tuntui menevän hyvinkin päähän, mutta kun sai ruokaa, niin ei tuntunut enää missään.

Omituista miten ihmismieli muuttuu ajan myötä... Aikaisemmin en olisi pystynyt, enkä edes halunnut, paastota. Olisi pitänyt olla syömättä vaikka kuinka kauan. :shock: :smt037 Mutta ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä tunnu. :smt104 8-[

_________________
partiaalikarppi
1+2=12
Pessimisti ei koskaan pety.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-08 14:03:23 
Poissa
alppikarppi
alppikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-20 22:00:56
Viestit: 1821
No toisaalta tässä paastossahan ei kovin pitkää aikaa olla ilman ruokaa ja kun syödään, syödään kunnolla. Tavan paastossa taas pitäisi elää mehuilla/teellä/kasvisliemellä yms. päiväkausia ja ennen ja jälkeen vielä pari päivää syödä kevyesti. Eniten tosin minulla tavallisessa paastossa aina tökki ajatus siitä, että myös kahvi ja tee (kofeiini) pitäisi jättää pois.. Nyt saan syödä iltaisin kerrassaan hyvin ja litkin kahvia ja teetä pitkin päivää muina aikoina, niin tuntuu melkein huijaukselta koko homma, kun ei millään tavoin joudu kärsimään hyvinvointinsa eteen..;)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-08 14:08:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-14 14:03:42
Viestit: 1906
Iiristiin, täällä minäkin vierailulla - noviisipätkisläinen. Mun vatsani huutaa jo äänekkäästi ruokaa ja kolme tuntia pitäis vielä sinnitellä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-09 22:21:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-24 22:46:40
Viestit: 375
Erittäin mukavaa saada kommentteja päikkyyni. :smt050 Kitos kaikille kommentoijille.

Juustokuu kirjoitti:
Mun vatsani huutaa jo äänekkäästi ruokaa ja kolme tuntia pitäis vielä sinnitellä.

Kyllä se nälkä siitä muutaman paastopäivän jälkeen helpottaa. Mulla on nälkä enää aamuisin. Iltaisin ei nälätä, vaikka sais syödäkin. Valitettavasti en olosuhteiden pakosta voi kääntää paastorytmiäni iltapainoitteiseksi. :smt083

Amber kirjoitti:
Tavan paastossa taas pitäisi elää mehuilla/teellä/kasvisliemellä yms. päiväkausia ja ennen ja jälkeen vielä pari päivää syödä kevyesti.

Tämän takia en koskaan (no ehkä muutaman kerran) ajatellut aloittaa "oikeaa" paastoa. En pidä itsekidutuksesta... :twisted:

_________________
partiaalikarppi
1+2=12
Pessimisti ei koskaan pety.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-11 21:49:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-24 22:46:40
Viestit: 375
Tähän asti olen noudattanut ateria / päivä -paastoani erinomaisesti. Tänään innostuin kesken paaston juomaan kaakaota. Paasto siis katkesi aikaisemmin kuin piti, mutta mitäpä siitä... Huomenna jatkuu taas normaalisti. :P

_________________
partiaalikarppi
1+2=12
Pessimisti ei koskaan pety.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-14 10:19:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-24 22:46:40
Viestit: 375
Tulipa kokeiltua ruoan kanssa "tissuttelua" (eli hyvin hyvin pieniä annoksia, n. 20 kcal / annos, koko päivän ajan)... En todellakaan voi suositella kenellekään. Aivan järkyttävä nälkä koko ajan. :( Kyllähän sitä pitää joskus tehdä jotain tyhmää, että huomaa miten hyvin asiat ovat aikaisemmin olleet.

_________________
partiaalikarppi
1+2=12
Pessimisti ei koskaan pety.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-19 21:29:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-24 22:46:40
Viestit: 375
No niin, täällä taas...

On ollut hieman hektistä töissä. En ole ehtinyt edes lukemaan tänne foorumille tulleita viestejä saati, että olisin ehtinyt kirjoittamaan. Aika on mennyt hiilareita vedellessä ja pätkitellessä. Toivottavasti työtilanne nyt rauhoittuu, niin pystyy keskittymään taas ravitsemukseen. :lol:

_________________
partiaalikarppi
1+2=12
Pessimisti ei koskaan pety.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 15:11:42 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-24 22:46:40
Viestit: 375
Hmmm... Motivaatio tuntuu heikkenevän... Pätkis kyllä toimii moitteettomasti, mutta päiväkirjan pito voisi olla sujuvampaa. :smt086

Pätkiksen jatkuessa olen alkanut syömään vähemmän karpisti :arrow: enemmän hiilareita, mikä ei välttämättä ole hyvä juttu. Pitääkin taas karppiintua. :smt045

_________________
partiaalikarppi
1+2=12
Pessimisti ei koskaan pety.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-04 17:33:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-12 22:46:03
Viestit: 857
Kiva kun kävit päivittämässä päikkyä :D. Ei se niin justiinsa oo, jos ei joka päivä oo kommentoimassa, mutta on mukava tietää, että jatkat edelleen ja hyvin menee. Mietinki sitä tuossa yks päivä, että ootkohan keskeyttäny pätkiksen vai miten on...

Mullaki lipsahti vähän liikaa hiilarit syömisjaksoilla, joten päätin tiukentaa linjaa ja hetihän se toimii, kuten kybäketjussa varmaan huomasit :D.

_________________
Minä saan olla niin omituinen kuin haluan! -Ayla-
Jemin kampanjasivu

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-17 23:26:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-24 22:46:40
Viestit: 375
Dieetti jatkuu yhä edelleen, ja hyvin sujuu.

Kävinpä Lidlissä ostoksilla... Nyt löysin Millbonan Creme Fraisea, joka on herkkuani, joten ostin sitä vähän enemmän (ennenkuin se taas loppuu)... Mutta sepä ei enää maistunutkaan yhtä hyvältä kuin muistin. :x Nyt on jääkaappi pullollaan Creme Fraisea, jota ei tee edes mieli. ](*,)

_________________
partiaalikarppi
1+2=12
Pessimisti ei koskaan pety.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-18 03:32:10 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
no nyt siitä kokkailet sitten mausteiden, lihan ja kasvisten kanssa jotakin hyvää. kyllä varmasti jotakin keksit, että käytettyä tulee.

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)