karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 14:30:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 163 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-15 20:59:31 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Wine, samassa veneessä tunnutaan olevan. Kun vaan tietäis mikä auttais kilojen pudotuksessa. Alussa luulin, että se on tää pätkistely mutta sit tääkin tyssäs...

Jotain säätöjä täytyy kokeilla. Nyt on vaan ollut siinä mielessä huono aika, että oon joutunut syömään liikaa toisten tekemää ruokaa, joka ei oo ollut ihan sellaista johon olen tottunut, mutta en oo voinut vaikuttaa asiaan enempää.

En viikonlopun jälkeen asian pitäs korjaantua ja pääsen säätöhommiin, kun itse teen ruokani. Voi syödä just itselle sopivaa ruokaa. Toivon totisesti, että saan painon taas lähtemään laskusuuntaan. Jos se aina vaan jatkaa nousuaan niin pätkistely on sit lopetattava!

Kirrimirri

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-15 22:23:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-29 23:23:25
Viestit: 9387
:smt039

Hyvin tunnut jaksavan kuntoilla monessa erilaisessa peräjälkeen samana päivänä. Itse olen ihan kuitti kun vajaan tunnin kävelen uimahallille ja vesijumppa perään. Taitaa mun kunto olla aika huono kun kävellyt olen viime vuosina kuntoiluna vain. Väsyttää täälläkin mutta nukahtaminen on vaikeaa ja usein valvon aamuyöhön.

Tsemppiä sulle jatkoon :smt023


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-16 07:40:00 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
52. päivä

Kiva kun kävit Geri ja kommentoit!

Mulla loppuu kyllä nyt pätkis tähän!!! Paino noussut 0,6 kg ja kaikkiaan kolmen viikon aikana +1,4 kg!!! :evil: :evil: :evil: Pelkään että tätä menoa kaikki pätkiksellä laihtumani tulee takaisin. :shock: Taitaa tässä pätkikselläkin olla sama juttu kuin "oikeassa paastossa": hyvin laihtuu mutta kaikki tulee kyllä takaisin!

Katkaisu olisi ollut vasta kymmeneltä mutta söin kahvin kanssa yhden Totalin ja vähän ituja. Maanantaina alan tiukalle induktiolle ja laskemaan makroravinteita. Ei tässä muu nyt auta tai en saa IKINÄ näitä viimeisiä kiloja pois!!!

Jatkan ruokapäikyn pitoa viimeisessä taistossa mutta tulen kyllä lueskelemaan miten teillä muilla menee pätkistely.Saa tulla mua moikkaan sinne jos haluu! Harmi että tässä kävi näin, kun muuten tää tuntui sopivan mulle niin hyvin. Motivaatio vaan loppui kerralla kun paino vaan nousee. PAKKO TEHDÄ JOTAIN!

Hyvää pätkistelyn jatkoa kaikille! :smt039

Kirrimirri

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 163 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)