52. päivä
Kiva kun kävit Geri ja kommentoit!
Mulla loppuu kyllä nyt pätkis tähän!!! Paino noussut 0,6 kg ja kaikkiaan kolmen viikon aikana +1,4 kg!!!

Pelkään että tätä menoa kaikki pätkiksellä laihtumani tulee takaisin.

Taitaa tässä pätkikselläkin olla sama juttu kuin "oikeassa paastossa": hyvin laihtuu mutta kaikki tulee kyllä takaisin!
Katkaisu olisi ollut vasta kymmeneltä mutta söin kahvin kanssa yhden Totalin ja vähän ituja. Maanantaina alan tiukalle induktiolle ja laskemaan makroravinteita. Ei tässä muu nyt auta tai en saa IKINÄ näitä viimeisiä kiloja pois!!!
Jatkan ruokapäikyn pitoa viimeisessä taistossa mutta tulen kyllä lueskelemaan miten teillä muilla menee pätkistely.Saa tulla mua moikkaan sinne jos haluu! Harmi että tässä kävi näin, kun muuten tää tuntui sopivan mulle niin hyvin. Motivaatio vaan loppui kerralla kun paino vaan nousee. PAKKO TEHDÄ JOTAIN!
Hyvää pätkistelyn jatkoa kaikille!
Kirrimirri