Viikonloppu meni suhteellisen hyvin. Lauantaina en syönyt päivällä vaan paastosin senkin ja söin illallla ihanaa karppipitsaa. Sunnuntaina aloitin paaston klo 15 ja hyvin meni ilta. Yöllä valvoin joku 3 tuntia, argh. Tää valvominen on tosi inhottavaa kun lasten kanssa pitää jaksaa nousta ylös ennen seitsemää. Eilen katkaisin paaston kaalimuhennoksella ja kanalla. Illalla vielä meni mansikkarahkaa.
Viime yönä herätty joku 5 kertaa, mutta ei tarvinut valvoa, uni tuli heti uudestaan. Tänään ajattelin syödä kukkakaalijauhelihalaatikkoa päivällä ja varmaan jotain pientä vielä ennen paaston alkua. Syön aina ruan aikana jäävuorisalaattia, missä on milloin mitäkin lisänä ja tietysti oliiviöljyllä höystettynä. Mulla on joku ihme himo tuohon jäävuorisalaattiin
Minua kiinnostaisi kokeillä sitä systeemiä missä paastotaan päivä ja illalla syödään.Mutta taidan vielä mennä näin jonkun aikaa. Paino oli tänä aamuna 67.1. Eli nousua 100g viime punnituksesta. Hö, tää mun elimistö panttaa näitä rasvoja. Voisivat lähteä yhtä nopeasti kuin tulivatkin, mutta ei
Tehostaakohan tämä paasto aineenvaihduntaa vai hidastaa entisestään kun ruokaa tippuu niin vähän. Elimistö luulee vielä että on joku hätätila ja alkaa panttaamaan rasvoja?