karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-18 01:40:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 21:17:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

els kirjoitti:
Elka kirjoitti:
...en ole vielä lukenut kaikkia ohjeita .

:lol: Täällä on kynnys matalalla ja karmit leveällä, eli jos aiot rikkoa jotain sääntöä, niin voi olla, että itse joudut sen ensin tekemään :lol:

Eikun siis kokeilijoita ollaan kaikki tyynni.
Itselleni sopii paastolle voi, suola ja kahvi - miksei sitten sinulle kookosöljy?
Sillä ja karppiintumisasteellasi ainakin kokeilu on aika helppoa 8)

Tuntuu että voisin elää kookosöljyllä hyvinkin muutaman päivän. Ja nykyinen matkasuosikki on Helsinki-Vantaalta Stockan myymälästä mukaan napattava parapähkinäpussi. Niitä pähkinöitä "dippailen" (lainausmerkit, koska on enemmänkin kaivan kuin dippailen) sitten kookosöljyyn.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-11 12:08:00 
Poissa
paleokatti
paleokatti

els kirjoitti:
Elka kirjoitti:
...en ole vielä lukenut kaikkia ohjeita .

:lol: Täällä on kynnys matalalla ja karmit leveällä, eli jos aiot rikkoa jotain sääntöä, niin voi olla, että itse joudut sen ensin tekemään :lol:

Ööö... eikös tuo menis sitten just toisinpäin? Että kaikki mahdollinen on jo kokeiltu...

Mä olen yrittänyt ottaa paleluun kookosöljyä myös paastolla. Ja parina päivänä jos nälkä meinaa hiipiä jo ennen ruoka-aikaa, lusikallinen kookosta korjaa tilanteen. Eli toimii.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-11 21:10:30 
Poissa
alppikarppi
alppikarppi

Jahas, pitäisiköhän munkin testata öljyä nälkähetkiin. Kookosöljyä en ole onnistunut löytämään vielä toistaiseksi, mutta ehkä kylmäpuristettua macademiaöljyä voisi testata sen sijasta.

Ja itse asiasta. Enpä ole kertonut muille kuin miehelle. Pitäisivät vielä hullumpana kuin muuten..;) Mies nyt suhtautuu hymähtelemällä, mutta ei se vastaankaan ala väittämään. Ei varmaan uskalla, kun tietää muuten joutuvansa lukemaan jonkun artikkelin aiheesta.. :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-12 08:47:50 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Minä en ole kertonut kenellekään, ellei ole kysytty. Perjantaina olisi ollut pullaa ja ties mitä töissä ja silloin joku kysyi iltapäivällä kun olin jo istunut porukassa moneen otteeseen ottamatta mitään, että olenko dieetillä. Totesin, että "olen mutta en laihduta". Siitä seurasi sellainen ilme, että totesin vaan "tätä on vähän vaikea selittää nopeasti, sä et halua tietää".

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-31 21:23:38 
Poissa
sintti
sintti

mä oon kertonu duunikaverille joka on aktiivinen karppaaja. se on ainoa joka yhtään ymmärtää.

muut kauhistelevat vaan että " kyllä kuulostaa mukavalta ku ei syödä vuorokauteen"

äitini tokaisi että kohta saat jonku anoreksian kun puhut vaan laihtumisesta... nooh ei pelkoo. massa löytyy kyllä ihan kiitettävästi
:o

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-01 06:27:14 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

isäntä tietää ja serkkupoika, kun tässä kommuunissa asutaan. en tee mitään numeroa syömisistä. teen ruokaa, kun on ruoka-aika, ukkokin siinä syö, ja on melkein pätkiksellä itekin. ei syö ees joka päivä enempää kuin minä. toisinaan saattaa lounaan tähteet vetää illalla, kun minä olen paastolla.

serkku ei ole oikein kommentoinut. ei tosin vastaankaan laittanut, jos olen sanonut, että käykö, että grillataan lauantaina, kun perjantaina pätkii. ja aina on joustanut.

ei tässä mitään ongelmia. ja muut ihmiset eivät ole edes huomanneet, että teen jotakin poikkeavaa.

en tee siis asiasta mitään numeroa, ja hyvin menee. tosin aion suositellla muutamille ulkomaalaisille karppikavereille, kun nokakkain istun seuraavan kerran. mielestäni hyvä homma.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-01 08:04:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Minä en oo oikiastaan kertoillu kellekkään, tää on tämönen viikon kokeilu ensin. Eipä tuota oo kukkaan hokannut et en syökkään samaan aikaan.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00