karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-12 08:27:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-19 14:20:38 
Poissa
paleokatti
paleokatti

els kirjoitti:
Warrior on ihan hyvä pätkiksen johdannainen - tai pätkis warriorin, miten vaan. Siis minusta 8)

Palaan itse samaan, kunhan tämä kuuri on loppu; vain sillä erotuksella, etten taida tämän ihoni kanssa jatkossakaan kamalasti yliannostella lihaa. Ai niin ja mikäli nyt vielä voi kutsua kerran päivässä syömikseksi tyyliä, jossa aamuun mahtuu kermaa ja kaakaota ja lounasaikaan ainakin pähkinöitä... mutta luulen että voi, kun näitä muunnelmia riittää.

Kuuluisiin!

No, minä olenkin tällainen vastarannankiiski. Silloin kun tämä foorumi pystytettiin mupelsin vielä puolisen vuotta "karppaus"-termiäkin vastaan :lol:
Ja monta vuotta meinasin että naimisiin ei kannata mennä kun "rouva" on niin ruma sana.

Kuulumisiin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-19 16:07:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

misukisu kirjoitti:
els kirjoitti:
Warrior on ihan hyvä pätkiksen johdannainen - tai pätkis warriorin, miten vaan. Siis minusta 8)

Palaan itse samaan, kunhan tämä kuuri on loppu; vain sillä erotuksella, etten taida tämän ihoni kanssa jatkossakaan kamalasti yliannostella lihaa. Ai niin ja mikäli nyt vielä voi kutsua kerran päivässä syömikseksi tyyliä, jossa aamuun mahtuu kermaa ja kaakaota ja lounasaikaan ainakin pähkinöitä... mutta luulen että voi, kun näitä muunnelmia riittää.

Kuuluisiin!

No, minä olenkin tällainen vastarannankiiski. Silloin kun tämä foorumi pystytettiin mupelsin vielä puolisen vuotta "karppaus"-termiäkin vastaan :lol:
Ja monta vuotta meinasin että naimisiin ei kannata mennä kun "rouva" on niin ruma sana.

Kuulumisiin!

Minullakin tökki karppaussana tosi pitkään. Niistä tosi trimmeistä naispuolisista kahvakuulaohjaajista toinen vannoo warriorin nimiin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 09:09:32 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Lainaa:
Ja tällä viikolla joka toinen päivä olen syönyt myös aamulla ja siitä ei ole seurannut kuin ihon huononeminen.

Tämän otan takaisin. Ilmeisesti tuossa on vaan viivettä, niinkuin itseasiassa oli toiseenkin suuntaan. Nukkuminen palautui vanhaan malliin viime yönä. Ens viikonloppuna en silti vielä uskalla kokeilla kuinka viinin kanssa menis...

Lisäksi näyttää siltä, että en vaan pysty syömään tarpeeksi treenejäni varten tällä systeemillä. Vaikka olen syönyt kuin sika joka ilta ja ottanut vielä silti aamuisin proteiinia ja päivällä kookosta.

Olen laihtunut :(
Mutta onneksi en paljon, ja aloittelijahan saa lisää lihasta vaikka laihtuisikin :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-21 14:42:35 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Elka kirjoitti:
Niistä tosi trimmeistä naispuolisista kahvakuulaohjaajista toinen vannoo warriorin nimiin.

Kävin lukemassa nuo Warrior-dieetin sivut. Näyttää siltä, että dieetin keksijä on keksinyt jotain ihan oikeasti toimivaa, perustelut vaan ovat jokseenkin keksityt. Lisäksi en keksinyt ollenkaan mitä järkeä on noissa syömisten jaotteluissa ja siinä kuinka määritellään miten kauan syödään. Paitsi että saadaan pahimmat kauhoahmaajat rajoittamaan kaloreitaan ;)

Jotenkin tykkään enemmän sellaisista dieeteistä, joissa tekemisille annetaan kunnolliset tieteelliset perustelut. Sitten voin omaa harkintaa käyttäen arvioida mitä osioita dieetistä soveltaa. Vaikka ehkä onkin vähän turha huudella että "väärin sammutettu", en ainakaan itse aio sanoa dieettiäni warrior-dieetiksi, vaikka söisinkin vain kerran päivässä ja samalla jaolla kuin tuossa dieetissä. Motiivit ovat tässä tärkeämmät kuin itse teot. Minä onneton hifistelijä :lol:

Näyttää siltä, että pätkäpaastoni on virallisesti päättynyt tänään. Aamulla oli sen verran nälkä, että piti vaan saada jotain tukevampaa. Ja nyt nukkumisetkin on jo palautuneet normaaleiksi, ei vaan ole mitään syytä näissä olosuhteissa jatkaa pätkistä. Harkitsen uudelleen viikon päästä kun treeni taas muuttuu.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-27 08:48:47 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Jaa-a. Näyttää siltä, että saan ainakin jotain pätkäpaastoilun hyötyjä, jos vain painotan syömiset iltaan. Viime viikollahan päiväsyömiset aloitettuani luulin että unentarvekin kasvaisi takaisin vanhaan, mutta tilanne on parantunut takaisin.

Käytännössä syön kuitenkin lähes joka päivä vähintään pähkinöitä tai jotain pientä päivällä, ja treenipäivänä myös reippaan aamupalan. Silti tänään heräilin jo neljän aikaan, enkä meinannut millään saada unta enää. Jos tämä jatkuu, voin mennä myöhemmin nukkumaan :lol:

Se olisi hurjan hienoa! Käytännössä se tarkoittaisi paria uutta tuntia joka päivään. Ja aika pienellä vaivalla. Silti kiinnostaisi tietää taustalla olevaa fysiologiaa. Olisi mukava tietää, että tuo ei johdu vain huonosta nukkumisesta (vaikkapa ruoansulatusongelmien takia) eikä aiheuta univajetta pidemmän päälle.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00