Elka kirjoitti:
Niistä tosi trimmeistä naispuolisista kahvakuulaohjaajista toinen vannoo
warriorin nimiin.
Kävin lukemassa nuo Warrior-dieetin sivut. Näyttää siltä, että dieetin keksijä on keksinyt jotain ihan oikeasti toimivaa, perustelut vaan ovat jokseenkin keksityt. Lisäksi en keksinyt ollenkaan mitä järkeä on noissa syömisten jaotteluissa ja siinä kuinka määritellään miten kauan syödään. Paitsi että saadaan pahimmat kauhoahmaajat rajoittamaan kaloreitaan
Jotenkin tykkään enemmän sellaisista dieeteistä, joissa tekemisille annetaan kunnolliset tieteelliset perustelut. Sitten voin omaa harkintaa käyttäen arvioida mitä osioita dieetistä soveltaa. Vaikka ehkä onkin vähän turha huudella että "väärin sammutettu", en ainakaan itse aio sanoa dieettiäni warrior-dieetiksi, vaikka söisinkin vain kerran päivässä ja samalla jaolla kuin tuossa dieetissä. Motiivit ovat tässä tärkeämmät kuin itse teot. Minä onneton hifistelijä
Näyttää siltä, että pätkäpaastoni on virallisesti päättynyt tänään. Aamulla oli sen verran nälkä, että piti vaan saada jotain tukevampaa. Ja nyt nukkumisetkin on jo palautuneet normaaleiksi, ei vaan ole mitään syytä näissä olosuhteissa jatkaa pätkistä. Harkitsen uudelleen viikon päästä kun treeni taas muuttuu.