karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-19 00:13:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-06-14 14:24:42 
Poissa
sintti
sintti

Lueskelin näitä sivustoja: http://www.hermeliini.net ja mietin, että jos kaikki perustiedon sieltä ynnäisi, saisi tällaisen tuloksen: paras tapa polttaa rasvaa olisi harjoitella aamulla, tyhjällä vatsalla (ei olisi ikinä onnistunut hh ruokavaliolla, kun aamuisin oli aina ihan kauhea nälkä ja heikko olo...) intervalli-treenillä (esim hölkkä/juoksu). Ja lisätä vielä vähintään 2 lihaskuntopäivää, jolloin mahdollisimman suurilla vastuksilla tekisi mahdollisimman suuria lihasryhmiä rasittavia liikkeitä...Liikun suht paljon (lenkkeilen ja pyöräilen), mutta en ole koskaan saanut sillä mitään ihmeellisiä tuloksia, kunto tietenkin parantunut ja jalkojen lihakset kiinteytyneet, mutta rasva on ja pysyy (nyt toivonkin, että ruokavalion muutos auttaa tähän!).

Onko kukaan kokeillut yhdistää em. keinoja, miten saitte tuloksia ja tärkein, uskalsitteko lähteä "hiittaamaan" ihan tavallisella kuntopohjalla?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-14 15:17:42 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Lainaa:
Onko kukaan kokeillut yhdistää em. keinoja, miten saitte tuloksia ja tärkein, uskalsitteko lähteä "hiittaamaan" ihan tavallisella kuntopohjalla?

Joo, tosin mulla 3 aamuaerobista ja 3 salia viikossa. Kyllä tuolla varmasti tulosta tulee, jos treenaa kunnolla ja syö oikein. HIIT:iä voi tehdä millaiselta kuntopohjalta tahansa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-16 18:19:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mä toteutan tällä hetkellä seuraavanlaista systeemiä: 2-3 aamuaerobista (joista 1 korkealla syketasolla ja 1-2 rauhallisemmin), 2 lihaskuntoa ja välillä päälle joku vielä. Yhteensä 5-6 liikuntakertaa viikossa.

Tuntuu ihan hyvältä, kattellaan mikä on lopputulos =)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-21 16:38:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Aamuliikunnasta tyhjällä vatsalla olen huomannut sen verran että harjoitus on todellakin syytä pitää aerobisena eikä tehdä lihaskuntoa. Tuli kokeiltua kun lähdin aikaisin aamulla body pump:iin enkä ehtinyt syödä mitään. Tunnista ei tullut mitään koska tuntui että energiat on ihan nollassa. Toisaalta olen nyt monesti tehnyt kunnon aerobisen (korkealla sykkeellä) ilman ruokaa ja olen jaksanut hyvin

Eli aerobiset voi huoletta tehdä ilman murkinaa, lihaskuntoja varten tarvii olla jonkun verran tankkausta alla.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-21 17:56:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

summer kirjoitti:
Aamuliikunnasta tyhjällä vatsalla olen huomannut sen verran että harjoitus on todellakin syytä pitää aerobisena eikä tehdä lihaskuntoa. ....

.... Eli aerobiset voi huoletta tehdä ilman murkinaa, lihaskuntoja varten tarvii olla jonkun verran tankkausta alla.

Tuo ei pidä kaikilla paikkansa; aamulla onnistuu niin hst punttitreeni kuin tunnin lenkkikin; ja ilman mitään aamupalaa.

Tiedä sitten kuinka vähän noita hiilareita on kehossa kun en niitä ole enää jaksanut laskeskella; keskimäärin varmaan vaihtelee päivittäin tuossa 23/30... alle 100g.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-22 08:24:30 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Samat kokemukset kuin Prattilla. Mutta me taidetaan molemmat olla jo niin vanhoja konkareita, että elimistölle tuo ~100 g hh päivässä on pikemminkin sääntö kuin poikkeus.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00