^^Juu, kannattaa fysiolla käydä näyttämäss, ei siinä ainakaan mitään menetä.

Pientä päivitystä.
Tänään tuli sitten käytyä fysiolla. Ilmeisesti nilkka on ihan hyvin leikkauksesta toipunut. Askellus oli hyvä ja rullaus tuli oikealla tavalla. Tosin tuntuu, että ylikorostan rullausta oikealla jalalla, mutta ilmeisesti johtuu siitä, että olen melko pitkään kävellyt sillä väärin. Sain myös kotijumppailuohjeita. Ihan niin yksinkertaisia kuin päkijöille nousua, yhdellä jalalla seisoskelua ja tasapainolaudalla paikallaan seisomista ja kun on lihakset vahvistuneet niin hallitusti edestakaisin etu-takasuunnassa heilumista.
Nyt olen kotona pientä voimailua harrastanut. Kyykkäilyä oman kehon painolla. Nuo voimailut teen tuen kanssa. Nilkkaa pitää vielä suojata sivuttaisliikkeeltä.
_________________
"Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you." - Aldous Huxley
Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmiaOulaliina jolkottelee kohti puolikasta