karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-26 03:15:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 77 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-08-02 19:49:16 
Poissa
Pusukala
Pusukala

Hei!

Ajatus tämäkin:

Ensi vuonna Jukolan ja venlojen viestit vedetään tuossa 800 metrin päässä kotisohvaltani eli Vantaalla Hakunilan urheilupuistossa ja olen aloittanut henkisen valmistautumisen tapahtumaan jo kolme vuotta sitten. ( Tuolloin isäni ilmoitti tulevansa vieraaksemme juuri tuona viikonloppuna...)

Voin toimia joukkueenjohtajana ja yhteyshenkilönä, koska olen muutenkin paikalla.
Koska kyseessä on Valio-Jukola, niin täytyyhän Karppilammikon valioyksilöiden joukosta löytyä joukkueet?

http://www1.jukola.com/2012/

Onko Karppilammessa suunnistusintoa?

Mukaan!

Jukolan ja Venlojen viestin yleistietoa:

http://www.jukola.com/?kieli=suo&id=30

Ja Esijukola 10.9.2011 Sipoossa

http://www.pihkaniskat.fi/kisat/esijukola/index.htm

( Itse olen suunnistusta aktiivisesti seuratasolla harrastanut vuosina 1982-1996, mutta viime vuosina, noh pitkä tarina...)

KarppiVenlat - joukkue 1
:

Zeebrakarppi
retales

KarppiJussit - joukkue 1:

ViestiLähetetty: 2011-08-02 20:34:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Olen alustavasti kiinnostunut, jos riittävän huonotasoinen Venla-porukka saadaan kasaan. Tarkoitan sitten tosi huonoa 8) . Tällä hetkellä C-radan kiertämisessä menee noin tunti, B-radalle uskaltautunen kokeilemaan ehkä tässä kuussa. Ehkä. Emitti on ostettu tänään (eli varusteitahan on jo!!!). Jos muita pöhlöjä seikkailumielisiä löytyy ja tavoitteena on suunnilleen selvitä hengissä sieltä, niin olen mukana.

ViestiLähetetty: 2011-08-03 06:16:27 
Poissa
Pusukala
Pusukala

retales kirjoitti:
Olen alustavasti kiinnostunut, jos riittävän huonotasoinen Venla-porukka saadaan kasaan. Tarkoitan sitten tosi huonoa 8) . Tällä hetkellä C-radan kiertämisessä menee noin tunti, B-radalle uskaltautunen kokeilemaan ehkä tässä kuussa. Ehkä. Emitti on ostettu tänään (eli varusteitahan on jo!!!). Jos muita pöhlöjä seikkailumielisiä löytyy ja tavoitteena on suunnilleen selvitä hengissä sieltä, niin olen mukana.

Mun pitää vielä hankkia toi emitti, mutta enää puuttuu tästä riittävän huonotasoisesta joukkueesta kaksi :D ( Ja lisäjoukkueitakin on tiedossa, mikäli halukkaita riittää ;)

ViestiLähetetty: 2011-08-03 08:37:42 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Uaahh, uaaahh, uaaahh - nythän iski oikein paniikki :D Tässä pitää ruveta ihan hulluna ryysimään metsässä. Meidän leveysasteilla ehtii vielä paritkymmenet rastit käymään tämän syksyn puolella. Pidetäänhän tiimin taso sitten varmasti riittävän alhaalla, tyyliin "osallistumiskynnyksen alta"...

ViestiLähetetty: 2011-08-03 08:48:57 
Poissa
Pusukala
Pusukala

retales kirjoitti:
Uaahh, uaaahh, uaaahh - nythän iski oikein paniikki :D Tässä pitää ruveta ihan hulluna ryysimään metsässä. Meidän leveysasteilla ehtii vielä paritkymmenet rastit käymään tämän syksyn puolella. Pidetäänhän tiimin taso sitten varmasti riittävän alhaalla, tyyliin "osallistumiskynnyksen alta"...

Ihan varmana pidetään niin alhaalla, että kaikki halukkaat pääsee mukaan. Toki, jos porukkaa alkaa pukkaamaan, niin mikäs siinä jos on vaikka useampia joukkueita, niin voidaan vaikka syssyn lopussa kattoa tota joukkuejakoa tarkemmin. Joukkueessa on hyvä olla niitä, joilla on kuntoa myös pisimmille osuuksille.

ViestiLähetetty: 2011-08-03 11:57:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Pitkät osuudet on aikas pitkiä, jos kokemusta ei ole paljoa (noin c-rata tasoa).

Tapahtuma on hiukka huonoon aikaan. En ole päässy moneen vuoteen mukaan.

µ

ViestiLähetetty: 2011-08-03 12:31:55 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Lopetin kilpailun joskus 90-luvun alussa. Nykyään tykkään vaeltaa metsissä ilman suorituspaineita, mutta jään seuraamaan tätä viestiketjua kannustusjoukkoina! :D

Once you have been taught to think, it's hard to stop.

ViestiLähetetty: 2011-08-03 13:41:04 
Poissa
Pusukala
Pusukala

NiilinKaimaani kirjoitti:
Lopetin kilpailun joskus 90-luvun alussa. Nykyään tykkään vaeltaa metsissä ilman suorituspaineita, mutta jään seuraamaan tätä viestiketjua kannustusjoukkoina! :D

Ei sinne olla nii hirmusta suorittamista menossa tekemään - tärkeintä ainakin minulle on osallistuminen ja se huikea fiilis :D

ViestiLähetetty: 2011-08-03 15:25:28 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Zeebrakarppi kirjoitti:
NiilinKaimaani kirjoitti:

Ei sinne olla nii hirmusta suorittamista menossa tekemään - tärkeintä ainakin minulle on osallistuminen ja se huikea fiilis :D

Muistan vielä sen fiiliksen. Se oli kyllä huikea! :)

ViestiLähetetty: 2011-08-18 18:57:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Nostetaas, ettei pääse unohtumaan. Tänä syksynä ehtii vielä suunnistuksen pelastustielle! Siellä tulikin ryysittyä tänään erinäisiä hetkiä. Tulos: rastit kyllä löytyvät, mutta vauhti puuttuu.

ViestiLähetetty: 2011-08-18 19:34:46 
Poissa
Pusukala
Pusukala

retales kirjoitti:
Nostetaas, ettei pääse unohtumaan. Tänä syksynä ehtii vielä suunnistuksen pelastustielle! Siellä tulikin ryysittyä tänään erinäisiä hetkiä. Tulos: rastit kyllä löytyvät, mutta vauhti puuttuu.

IEEE! Ei se vauhti, vaan se rastien löytyminen :D

ViestiLähetetty: 2011-08-18 20:23:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

retales kirjoitti:
Ei se vauhti, vaan se rastien löytyminen

Siihen minä luotan.. tosin kyllähän sitä toisinaan (!!!) löytää ittensä aika lailla kahvilta.

ViestiLähetetty: 2011-08-30 20:09:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Uusi aluevaltaus tehty eli kierretty eka (tosin lyhyt..) B-rata. Meni paremmin kuin moni kesän C! Todennäköisesti tämän menestyksen perusteella ensi rasteilla saa pyöriä ja etsiä kahta kauheammin. (Ps. kuinka monta hirvikärpästä itsestään on mahdollista löytää? Olen listinyt jo ainakin neljä.)

ViestiLähetetty: 2011-09-19 12:18:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onko kukaan osallistunut Raatojuoksuun ja onko osallistumassa? http://svorienteering.fi/fi/raatojuoksu ... pet-xxxiii
Tapahtumalla on niin hauska nimi, että melkein jo sen perusteella pitäisi lähteä kokeilemaan, onko lopussa sitten ihan raato.

ViestiLähetetty: 2011-09-19 20:54:21 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Aivan hillitön nimi tuolla kisalla! :D

ViestiLähetetty: 2011-09-20 19:35:50 
Poissa
mutukarppi
mutukarppi

Ei hitsi, kiinnostais toisaalta. Mut kunto on aika rapanen enkä oo suunnistanu sit yläasteen jälkeen. Eli noin viiteen vuoteen. Okei, kuntoahan on reilu puoli vuotta aikaa nostaa. Mut toi suunnistusosuus mietityttää :lol:

Pääseks sitä harjottelee missään talvella? Mä oon vähän pihalla näissä asioissa.

ViestiLähetetty: 2011-09-20 20:47:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Sekaan vaan ja seikkailumieltä! Varmaan ehtisit vielä käydä testaamassa suunnistusta paikallisilla iltarasteilla/kuntorasteilla, millä nimellä ne sitten teillä päin kulkevatkaan? Luulisi, että siellä etelässä niitä järjestettäisiin vielä pitkälle lokakuulle? Voinhan tietysti olla väärässäkin. Ota vaikka hämäykseksi joku lapsi mukaan ja lähde kiertämään rastireittiä :-)

ViestiLähetetty: 2011-09-20 21:20:06 
Poissa
mutukarppi
mutukarppi

Eipä oo täällä lasta mitä ottaa mukaan :lol: Mut pitää tutkailla. Vielä en siis ilmoittaudu mut pidän mielessä ja tutkailen miten pääsen harjottelemaan :)

ViestiLähetetty: 2011-09-21 08:52:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

HYVÄ! Käväse ihmeessä testaamassa. Eiköhän ne sielläkin neuvo paikan päällä mielellään, ja aina voi metsässä kysyä toiselta apua. Jos laji nielaisee, niin kevättä kohti mennessä moni seura ja/tai kansalaisopisto aloittaa suunnistuskoulun. Ite aattelin mennä ensi keväänä. Olen opetellut suunnistamaan lähinnä tässä lennossa ja kantapään kautta, joten lisäoppi ei varmasti olisi haitaksi.

ViestiLähetetty: 2011-09-21 10:47:41 
Poissa
mutukarppi
mutukarppi

Peruskoulussa olin suunnitustuksessa kyl yks parhaista, enkä mä oo vieläkään menettäny kunnolla suuntavaistooni kun kerran elämässä ja se oli hesassa :lol: Et hyvä pohja mullaki olis. Nyt jotenki rupes kyl taas kiinnostaan. Mä rupeen siis oikeesti tutustuu noihin juttuihin :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 77 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00