Aloitin epäsäännöllisen kauden jälkeen taas raskaamman liikunnan, eli ohjelmassa nykyään hölkkää ja salitreeniä golfin lisäksi. Hillerit on mulla olleet puolitoista vuotta 20 - 50 / vrk.
Uutena puolena on treenissä nykyään se, että heti sykkeen noustessa alan hikoilla kuin sika, siis ihan noroina päästä, käsivarsista, selästä, jopa jaloista lorisee. Alan ymmärtämään, miksi ihmiset kantavat salipyyhettä mukanaan, ennen ei ole ollut minkäänlaista tarvista sellaiselle. Kun treenasin joitakin vuosia sitten (huomattavasti parempikuntoisena kuin nykyään) kovaa hyväkarpilla, saatoin vetäistä kaksi spinningiä putkeen, eikä edes nenä kiiltänyt, mutta nyt viiden minuutin päästä roiskin hikeä ympäriinsä ja ripsivärit valuu poskille. Onneksi tämä geysir ei ole tuonut hajuhaittoja mukanaan, ainakaan omasta mielestäni en haise yhtään pahemmalle kuin ennenkään.
Ja joo, olen pannut merkille, että kesä on ollut lämmin, eikä tämä ilmiö mielestäni johdu siitä. Bmi on mulla 26,7, eli jonkin verran on liikaa painoa mukana raahattavana, mutta olen myös melkoisen vahva ja lihaksikas emäntä.
Onko muilla samoja kokemuksia ja ehkä teoriaa, mistä johtuu ja jatkuuko karppauksella maailman tappiin? Aineenvaihduntaanhan tämä tietenkin liittyy ja on kaiketi ihan hyvä merkki, vai kuinka? Ilmeisesti kehon jäähdytyssysteemi on herännyt ja toimii turbo boostilla tai jotain? Kilppari on mulla kunnossa, eli siitä ei ole kyse. Olen kyllä karpilla huomannut, että nesteet tulevat muutenkin suoraan "läpi", eli tätä nyt tapahtuu pissaamisen lisäksi myös ihon kautta.