th69 kirjoitti:
Itsellä tätä ruokavaliota on nyt takana vain viikko. Minulla tuntuu lihakset olenvan kipeät treenin jälkeen mutta ei niin pitkään kuin aiemmin.
Ja niinkuin tuolla Hiilarit treenin jälkeen osiossa totesin niin ainaskin tuo voima puolen treeni meni ihan hyvin ilman tuskia. Viikossa on painoni pudonnut reilusta 95kg:sta 92kg! Senttejä on lähteny joka paikasta vähintään kaksi ja persiin ympäriltä 4! Mutta mielenkiintoiseksi asian tekee se että hartioiden leveys on mittanauhan mukaan kasvanut 2,5cm!
Että sellaista! taidan jatkaa samaan malliin!
Minullakin tuli aluksi lihakset treenin jälkeen todella kipeiksi. Lisäsin ruokavaliooni magnesiumia 1-2 kapselia paivässä ... nyt ei suurempia ongelmia.
Torstaina kuningaskuluttajan laihdutusosiossa kerrottiin (ei mukana vähähiilarinen ruokavalio), että painonpudotuksesta 75% on rasvaa, 25% lihasta. Olen itse laihtunut vuodessa yli 30 kg ja harjoitustulokset ovat parantuneet hieman (tälläinen painonpudotus pitäisi ilmanmuuta heikentää punttituloksia reilusti).
Mielestäni vähähiilarisella ruokavaliolla voi samalla kehittyä ja laihtua.
ps. kaikille kiinnostuneille.... ohjelma tulee uusintana maanantaina TV1 klo 16.30 tai kotisivut
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/309