Mullakin oli kokoinaista kaks kuukautta ilman minkäänlaista urheilua (lukuun ottamatta kävelyä jääkaapilla ja takaisin...

). No, viime viikolla sitten väen vängellä raahasin itseni kuntosalille pitkästä aikaa ja voi sitä pettymystä

: kunto ja voimataso olivat laskeneet ja mitä näinkään peilistä...

*pyyhkii otsaansa*. Päätin siis aloittaa kovan kuntoilun yhdistettynä järkevään syömiseen, jotta pääsisin takaisin "kuoseihin" (P.S. Vasta n. kuukausi sitten ostamani vaatteet eivät massun kohdalta enää mene kiinni

Siinä siis motivaatiota kerrakseen
No tänään sitten viimein koin ajankohtaiseksi siis
kunnolla aloittaa... (Kerronpa, mistä huomaa vanhenemisensa: palautumisessa -oli se sitten urheilusta tai juopottelusta- kestää aina vain enemmän ja enemmän: tapauksessani pitkästä aikaa ensimmäisen kerran jälkeen 4 päivää

)
Mutta nyt tunnelmani olivat aivan toista kuin edellisellä kerralla: olin todella innoissani ja harjoittelusta tuli niin mukava fiilis, että olin jo illemmalla uudestaan salilla

Tiedän, tiedän: ei ole järkevää! Mutta lupaan, etten ota tavakseni: nyt vain on kova into saada läski sulamaan ja ennen kaikkea kuntoni taas kohdilleen!
Mutta sen sanon muille: olin huomaavinani, että läski alkoi sulamaan oikein silmissä

Suosittelen siis lämmöllä: urheilu ei ole hyväksi pelkästään fyysiselle hyvinvoinnille, mutta itse ainakin saan aina mukavan
endorfiinipaukun (ja epäsuorasti muuten kiihduttää aineenvaihduntaa puhumattakaan sen edullisista vaikutuksista mielenvireyteen). Tästä on hyvä lähteä
Terv.Mari J