Kutri, kiva nähdä sinuakin vaihteeksi täällä.
Jos olisin ajatellut, että poikkeat lukemaan tuon mun jutun, olisin ehkä muotoillut vähän eri tavalla, tavallaan oletan, että ihmiset täällä tuntee mut, eikä tarvitse muotoilla ihan niin tarkasti...(joo, ei kamalan fiksua, mutta niin vaan tässä on ajan myötä käynyt)
Tuo mun kommentti noista mitoista ei ollut sellainen ad-hoc, niinkuin ehkä voisi päätellä; olen keväästä 2003 enemmän tai vähemmän seuraillut projektejasi. Ja samalla omia mittojani. Meillä on ollut hyvin samanlainen lähtötilanne, olen suunnilleen saman ikäinen, pituinen ja kokoinen. Tai siis olin joskus vuoden 2004 kevätpuolella.
En siis tässä mieti noita absoluuttisia mittoja, vaikka ne tuossa mainitsinkin, vaan sitä muutosta, jota nyt ei ihmeemmin ole vähään aikaan tapahtunut.
Lainaa:
Tehokiinteytyksen ruokaohjeilla saa hiilareita vähintään 140-170 g / vrk (= kevyempi painoluokka) ja rasvat pysyvät noin 30 E% (kokonaiskalorimäärä vähintään n. 1500-1700 kcal), pastaa, pottua ja leipää saa syödä päivittäin, joten voitte itse arvioida miten "alakarppi" ruokaohjelma se on
Sanoinko ALAkarppi? Mielestäni ala/hyväkarppi. Mulle tulee kovasti mieleen Schwarzbein tuosta... Joka tapauksessa karppiruokavalioita löytyy ainakin tuonne 175 g hh/vrk saakka. Mutta se ei kai ole oleellista tässä threadissä.
Lainaa:
Jos olet kerran tyytyväinen vartaloosi, miksi ihmeessä alkaisit tehokiinteyttää sitä?
No kun tämä on tällainen pidempi projekti. Kroppa on ihan kiva nyt, mutta miksi tyytyä ihan kivaan? Haluaisin kuitenkin jollakin tapaa kehittyä tulevaisuudessakin. Ja jotta tilanne voisi kehittyä, jonkinlaista pientä muutosta olisi hyvä saada koko ajan. Kuten sanottua, haluisin takaisin sellaiseen tasaisen varmaan muutosputkeen.
Kyllä sitä tulee katseltua kroppia fitness Rx for womenista ja oxygenistä silleen ihaillen, että jos joskus itse pääsisi sinne päinkään. Ei kirjaimellisesti, mutta sinne päin, vatsapalat näkyviin ja silleen...
[/quote]Laitan tähän oman ruokavalioni nähtäväksi, jotta saat itse miettiä Misukisu, miten samanlainen se on kuin sinulla.[quote]
Kiitos, noita rasvojen määriä onkin joskus tullut mietittyä. Kalorimäärällisesti tuo on. Muussa suhteessa en ole sen väittänyt olevankaan. Ja kun nyt tässä olen yrittänyt miettiä, mitä säätää, päädyin kirjoittamaan tänne liikuntapuolelle, en syömispuolelle.
Siksipä mietinkin, josko Holmalalta voisi saada jotain neuvontynkää aiheeseen. Tuo tehokiinteytys ja body for life on tässä sellaisia sivujuonteita... kyllähän se ruokavalion ja liikunnan suhde tuloksiin kuitenkin kiinnostaa teoreettisesti, mutta tärkein juttu olisi saada nuo liikunnat sillä tapaa kondikseen, että jonkinlaista muutosta tulisi.
Mun ongelmana on se, että ahnehdin liikaa kaikenlaista. Haaveilen maratonista ja samalla suunnittelen jo ensi kesän karnevaalien sambahepeniä. Toisaalta taas haluaisin lisää massaa, haluaisin löytää aikaa vetää ainakin yhden kierroksen HST:stä... ja jooga ja pilateskin on sellaisia kivoja juttuja, joita en halua tiputtaa pois... Ja siinä sivussa haluaisin elämäntavan näkyvän myös kropassa. Eli tavallaan haluaisin tuloksia joka saralla, mutta nyt ne tuntuvat vesittävän toinen toisiaan.
Tämän threadin perusteella olen kyllä sitä mieltä, että tuo neljä kybää vois olla hyvin halpa hinta siitä, jos tilanteen saisi korjattua...