Lainaa:
Mun miehestä ei ikävä kyllä saa maalaispoikaa millään. Mä voisin muuttaa vaikka heti esim. Sipooseen. Maalla, mutta 20 minuutin matkan päässä Helsingin keskustasta. Mutta ei kelpaa herralle.
niinpä, tuo voi olla ongelma, riippuu juuri siitä kuinka haluaa antaa itsestään "pois" toisen vuoksi ts. elää toiselle. Tiedän yhden ihmisen jolle tuli aviorero kyseisen ongelman takia. (En tietenkään tarkoita että sinulle kävisi niin..)
Mun mies onneksi on pikkuhiljaa innostunut hevosista ja ratsastelee silloin tällöin vanhemmalla hepalla ja hoitaa sitä myös paljon kun on yrittäjänä kotona päiväsaikaan. Minä itse henkilökohtaisesti en voisi solmia suhdetta ihmiseen joka ei haluaisi asua maalla eikä välittäisi eläimistä. Rakkaus ei siinä tapauksessa riittäisi.
Lainaa:
Samoin tuo hevosteluun käytettävä aika. En voisi kuvitella olevani niin itsekäs, että käyttäisin (rahan lisäksi) suurimman osan vapaa-ajastani omaan harrastukseeni.
En oikein ymmärrä mitä tarkoitat itsekkäällä, meillähän on täällä vain yksi elämä ja minusta oman sisäisen äänen seuraaminen on ainoa tie onneen. Onnea ei voi saavuttaa, jos ei ole rehellinen itselleen.
Ja mitä ihmissuhteeseen tulee niin ei se aika vaan se laatu...
Lainaa:
Ja mä haluan harrastaa muutakin, matkustella yms, eli ei mulle hevonen omaan pihaan passaisi siinäkään mielessä. Hevonen omassa pihassa ei ole enää harrastus, vaan se on elämäntapa.
Matkustelu ei ole ongelma, hevoset voi lykätä täysihoito-tallille tai pyytää ystäviä pitämään niistä huolta. Itse olen viimeisen vuoden aikana käynyt Kreikassa, Saksassa, Virossa ja ruotsissa... ratsastuksen lisäksi harrastan tanssia, pyöräilyä, kuntonyrkkeilyä, baarikeikkoja jne.
Asioista tulee ongelmia vasta sitten kun niistä päässään sellaisia tekee.
Mut tosta elämäntapa-jutusta olen samaa mieltä. Hevoset vie paljon aikaa ja melkein kaikki mun rahat.

Mut en mä ole kateellinen niille jotka pyörii kaupungilla ja näyttää mallinukeita ja shoppaa... vaihtavat sisustusta kerran kuussa kämpillä... joo, ei ole mun juttu.
Lainaa:
BTW, hannoverit on myös mielestäni heppojen "aatelia",
Kyllä ne kahta asiaa Saksassa osaavat tehdä: kasvattaa hevosia ja tehdä autoja
Jeps !
Kaikkea hyvää!