
Moi! Takana toinen Pilates-tunti 1,5 v. tauon jälkeen. Olo on hieno!
Tietysti tää on kallista, niinkuin on ollut aiemmissa viesteissä puhettakin.
Mutta ennemmin laitan rahat tähän kuin olueeseen, sipseihin ja varsinkaan TOASTEIHIN, joihin olin koukussa koko viime talven!
Kotiin ostin tunneilta Marja Putkiston Pilates -kirjan ja -videon (jo 2 v. sitten). Ei ehkä kannata hommata niitä jos rahat on tiukassa
Mutta nyt uudessa ryhmässä on myynnissä myös DVD:nä ohjelma, näähän on silti arvokkaita (27-35 egee).
Jes. Tärkeintä kuitenkin: I feel good!

(narsistiko?naureskelee)