karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 18:12:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Pilates
ViestiLähetetty: 2004-09-04 18:13:36 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-05-19 20:13:44
Viestit: 30
:D Moi! Takana toinen Pilates-tunti 1,5 v. tauon jälkeen. Olo on hieno!

Tietysti tää on kallista, niinkuin on ollut aiemmissa viesteissä puhettakin.

Mutta ennemmin laitan rahat tähän kuin olueeseen, sipseihin ja varsinkaan TOASTEIHIN, joihin olin koukussa koko viime talven! :oops:

Kotiin ostin tunneilta Marja Putkiston Pilates -kirjan ja -videon (jo 2 v. sitten). Ei ehkä kannata hommata niitä jos rahat on tiukassa :?:

Mutta nyt uudessa ryhmässä on myynnissä myös DVD:nä ohjelma, näähän on silti arvokkaita (27-35 egee).

Jes. Tärkeintä kuitenkin: I feel good! :wink: (narsistiko?naureskelee)

_________________
Still going strong


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-06 15:23:24 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Liittynyt: 2004-05-24 09:40:32
Viestit: 8926
Minäkin olen tykännyt, vaikka en raaskikaan usein käydä.

Vaikka kaikkea muutakin on tullut harrastettua, pilates on mulle sellainen "ryhdinkorjaaja". Jotenkin sieltä saa apua kaikkiin muihin harrastuksiin, oli se sitten juoksua, punttista tai joogaa.

Nyt on kylläkin pilatespäivät entistä enemmän kortilla, sillä aloitin uuden harrastuksen. Samba!

Eipä olisi vielä vuosi sitten arvannut, että meikäläinen toikkaroi vielä joskus lavalla bikineissä ja höyheniä päässä...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-06 15:30:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 10:29:17
Viestit: 386
misukisu kirjoitti:
Eipä olisi vielä vuosi sitten arvannut, että meikäläinen toikkaroi vielä joskus lavalla bikineissä ja höyheniä päässä...


:lol: Tappajadieetillä aivot eivät saa polttoainetta, nyt se on todistettu :lol: . Ei, vaan oikeasti hieno homma: Nyt vaan Brasilian matkaa varten säästämään :wink: !

_________________
"Hiukan liikaa on juuri sopivasti minulle."
Jean Cocteau


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-06 18:43:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 20:09:11
Viestit: 802
Meillä on kurssin yhteinen kimppamatka (no ei nyt sentää koko kurssi tule, melkein puolet kuitenkin) Brasiliaan kaheksi viikoksi joulukuussa just ennen joulua. :)

Osaan salsata, oisko kellää heittää lainahöyheniä? ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-29 11:03:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-18 13:06:44
Viestit: 1032
Tää tahtoo kans sambaa!!!
Joskus samban aloittamista suunnittelinkin, mutta se jostain syystä jäi... Pitääpä miettiä uudestaan.

_________________
Aina nälkä ja koko ajan jano.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-03 14:41:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-05-19 21:05:51
Viestit: 247
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni Pilates on oikeasti ihan mahtavaa!
Jo tehdessä teho tuntuu - ja tuloksista sen verran että tällä tytöllä erottuu pikkuhiljaa vatsalihakset... 8) (Voih, kun se yhtä tehokkaasti iskisi vielä ajan kanssa tonne takalistoon ja reisiosastolle.)
Itse en ole pilates-tunnille eksynyt (tosin salilla käyn joskus Body Logic -tunneilla, joihin on lainattu elementtejä myös pilateksesta), vaan olen ollut paha-paha ja ladannut netistä videoita. Suosittelen lämpimästi Winsor Pilates Ab Sculpting Programmea! :D

_________________
Joo.. Mä lähen syömään..


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)