snowgrouse kirjoitti:
Toi Lahden opettaja on vain aika nyreä. Muuten kävisin useamminkin mutta se pistää ihmisiä revittelemään aika armottomasti (sanoin sille mm. mun vanhasta selkäviasta). Vähän nyrpisti nenäänsä kun mun piti joitain asanoita helpottaa ton selän ja läskimahan takia ja koska mulla toi vinyasa katkeaa vieläkin välillä jos on huonokuntoisempi päivä, eli teen vaikka arskanmorjestus B:ssä ylimääräisen sisäänhengityksen alaspäin katsovassa koirassa ennen kuin menen soturiasentoon.
No johan on opettaja. Kävisin sinuna jonkun muun tunneilla, mikäli mahdollista. Ainakin meillä JKL:ssä on korostettu sitä, että kullakin on omat välityksensä ja tärkeämpää on hengittää rauhassa, ei tehdä asanaa väkisin vääntämällä tahdissa. Mäkin olen tehnyt mysorea jo puoli vuotta ja silti teen suriyanamaskara B:ssä noita "väliasanoita" eli hengittelen ylimääräisiä, jos tuntuu että loppuu voimat. Tekemisen tulisi olla mun mielestä sujuvaa, nautinnollista, suhteellisen kevyttä, ei raskasta.
Tuon alaspäin katsovan koiran asento on myös täällä ohjeistettu kuten pahis kuvasi. Eli olkavarsia ulkokiertoon, kyynävartta sisäkiertoon niin, että taive osoittaa lopulta eteenpäin. Vaikka vaikeaahan se on ainakin mulle, kun olkapäät eivät järin hyvin jousta.