karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-28 04:49:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 346 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 114 15 16 17 18
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-04-11 07:22:35 
Poissa
sintti
sintti

7 kilometriä meni sitten eilen suunnitellusti. Mä tarvin jonkun ohjauksen ulkoapäin, tässä tapauksessa riittää ennalta suunniteltu ohjelma, jossa lukee miten liikutaan ja minä päivinä. Olen varsin hyvä noudattamaan ohjeita. Jos lähtis hölkkäämään fiilispohjalta, voi olla että jäis melko vähiin, nyt täytyy vähän suunnitella toteutusta jo etukäteen, että on aikaa ja muutkin hommat hoituu.
Tämän lenkin toteutuin hölkkäämällä osan matkasta töistä kotiin. Loppua kohden täytyy kyllä sanoa, että oli tosi tylsää. Varmaan viimeiset pari kilometriä odottelin, että loppuis jo. Kai se siitä. Reittivalinta oli muuten hyvä, mutta hiekkaisilla kävelyteillä joenrannalla oli vielä lumisohjoa ja jäätä, joten tuli vähän suunniteltua rankempi reissu.

ViestiLähetetty: 2012-04-11 08:39:36 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Mä tilasin mp3-soittimen, sellainen vedenpitävä että voi käyttää uidessakin. Musiikki on hyvä viihdyttäjä, olen huomannut :D .
Tässä suunnittelen, että jospa kävisin tässä päivällä töiden lomassa juoksemassa, ennenkuin pääsee ihan tosissaan hommiin (kun maa sulaa pääsee kunnolla hommiin eli menee puoleen päivään). Pakko varmaan ottaa omena tms ennen sitä, kun on eilisestä salista ja jumpasta paikat vähän poikki vieläkin. Siksi ei siis pitkää juoksulenkkiä, ihan muutama kilometri vaan.

ViestiLähetetty: 2012-04-13 10:30:18 
Poissa
sintti
sintti

Hei Tyyli-lyyli.
Olen aiemmin pohtinut juuri tuollaisen veden pitävän mp3:sen hankkimista, laita kommentteja kun olet päässyt kokeilemaan tuotetta, kiinnostaa kovasti:)

Mulla on kanssa ollut kuulokkeet käytössä matkan viihdyttäjänä, silti tuntuu että jos yli viiden kilometrin menee ja ajallisesti puolesta tunnista ylöspäin, niin alkaa kyllästyttää... kuvaa varmaan vaan mun omaa kärsimättömyyttä. Voi olla että se tästä vielä kehittyy ja oppii enemmän nauttimaan tilanteesta, aion jatkaa kuitenkin sitkeästi.
Ja kymppiä kokeilen lauantaina. Epäilyttää mitä tuleman pitää, en tiedä vielä miten laadin reitin, kokeilenko vetää vitosen kahteen kertaan vai miten? Huolestuttaa myös sopivan vauhdin löytäminen, että voimat riittää loppumetreille asti.

ViestiLähetetty: 2012-05-05 20:22:02 
Poissa
sintti
sintti

Päivitetään nyt tänne vähän tilannetta missä mennään.
Juokseminen aloitettu tälle kesälle. Olen nyt käynyt ENSIMMÄISTÄ kertaa elämässäni juoksemassa tai ehkä paremmin sanottu hölkkäämässä. Äsken tulin lenkiltä ja matkaa tuli 5,2km ja aika oli 1,04h. Vauhti ei ole hurjaa, mutta riittävää näin alkuun. Tämä oli 4 kerta kun kävin tuon lenkin juoksemassa =)

Se voi olla, että tänä kesänä en kuitenkaan mihinkään juoksuun osallistu vaan treenaan ahkerasti ensi kesää.
Tyyli-Lyyli oli kiva huomata, että pystyy innostamaan muitakin liikkumaan varsinkin kun itellä välillä tuntuu, ettei jaksais enää tätä "laihduttamista".

ViestiLähetetty: 2012-07-18 18:48:26 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Hannah69: En saanut sitten koskaan sitä vedenpitävää mp3:sta. Pari kuukautta tilauksesta kyselin perään, niin lupasivat laittaa sen "tämän viikon aikana". Kolmen viikon päästä kyselin jälleen perään ja edelleen oli postittamatta. Siinä kohtaa sanoin, että otan kiitos rahat takaisin. Vähän hirvitti, mutta sain ne kuitenkin takaisin.
Enkä sitten ole juossutkaan :oops: , kuntosalilla kuitenkin käynyt ihan näkyvin tuloksin jopa :D . Juoksu vois olla kivaa, jos sais sen mp3:n. Ei tarttis olla vedenpitäväkään, pitäis ehkä käydä jostain hakemassa. Tai ostaa nykyiseen puhelimeen uudet paremmin korviin sattuvat kuulokkeet :roll:

ViestiLähetetty: 2012-08-20 08:36:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ensimmäinen maraton juostu lauantaina (Helsinki City Maraton)

12 kilsan kohdalla polvi sanoi tepposet joten tuossa vaiheessa piti sitten päättää että luovuttaako vai käveleekö sen ~5 tuntia tuskissaan maaliin. Valitsin jälkimmäisen ja huippuajalla 5:45 sai mitalin kaulaan :D

Karppauksen johdosta ei energiat loppunut kesken, eikä myöskään ollut nälkä maalissa :)

Illalla kuitenkin maistui hiilariherkut, sipsit ja pyttipannu sekä pizza. Kaloreita tulikin kulutettua vaivaiset 4500 joten eiköhän ne hyvillä mielin mahtunut päivän ruokavalioon.

Harmittaa kyllä kun ei pystynyt juoksemaan niin pitkään kuin halusin, olisi niin tehnyt mieli päästä näpäyttämään näitä VHH-arvostelijoita jotka kovasti väittivät että sitä pastaa pitää tankata ennen maratonia. Niin ja nythän polven rasitusvamma johtuu karppauksesta... (vamma siis johtuu ylipronootiosta ja venyttelyn puutteesta)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 346 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 114 15 16 17 18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00