ellin00ra kirjoitti:
Matkamittari...mistä, minkä merkkinen ja mitä maksaa? Bilteman mittarin on joutunut nollaamaan jo kahdessa päivässä kolmesti. Inhottavaa, kun tahtoisin nollata kerran syksyssä....
Hanki GPS (ei mikään autonavigaattori vaan sellainen paristoilla toimiva laite). Garmin eTrexin sain 150 eurolla. GPS kuuluu niihin laitteisiin joista olen ihmetellyt miten olen tähän asti selvinnyt ilman.
GPS:n etu on mm. se, että se toimii matkamittarina kävelylenkilläkin.
ellin00ra kirjoitti:
Millainen lukitus tuon oman lukon lisäksi, ettei ihan heti viedä? Vai pitääkö orientoitua siihen, että kerran kesässä pöllitään? Muita vinkkejä varkauden estoksi? Merkataanko niitä pyöriä ja miten ja missä?
Semmoinen pyöralaukkukin pitäisi hommata....
Ja siis ihan ensikertalainen täällä siis neuvoja pyytää, ei mikään fillarilähetti.
Kryptoniten U-lukko kun on ollut, niin on pyörä jätetty rauhaan. Pyörävietin ei ole koskaan sattunut vaikka se on ollut pysäkissä keskellä Helsinkiä. Kannattaa katsoa tietysti, mihin jättää.
Suurempi ongelma on kuulemma nykyään, että narkit vievät pyörästä osia.
Minulla on ollut pilateeman halpislaukut. Niillä roudaa mitä vaan.
Ilmainen vinkki: Koska vettä/juomaa joutuu kuljettamaan (paljon), ja jos suunnittelee pysähtyvänsä juomaan, on leili parempi ostos kuin juomapullo. Katsos pullo vie tyhjänäkin tilaa laukuista, kun taas leili menee kokoon.