karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 09:03:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-22 21:47:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-28 13:16:26
Viestit: 240
Nojoo, penkkitulos 40kg->80kg


Edit, siis 40kg, ei 400 kg

_________________
Olo on kuin omenalla, posket punaisina ja siemenet sisällä


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-23 19:06:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-06 21:38:51
Viestit: 917
Assassinator kirjoitti:
Nojoo, penkkitulos 40kg->80kg


Ok, hyvä tuloshan tuo on. Se seuraava "tuplaus" saattaa tosin kestää aika kauan. :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Prässissä
ViestiLähetetty: 2005-03-23 19:26:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-03-17 19:38:15
Viestit: 4
12 *300kg,ja ihan normaali pituista liikettä.
Saa nähdä kuinka tuloksien käy,kun alkas tuo karppaaminen.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Prässissä
ViestiLähetetty: 2005-03-23 20:00:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-06 21:38:51
Viestit: 917
Pepe kirjoitti:
12 *300kg,ja ihan normaali pituista liikettä.


Penkkiä.............? 8)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-23 20:12:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-28 13:16:26
Viestit: 240
Varmaankin jalkaprässiä? Tai sitten joukossamme luuraa todellisia mutantteja

_________________
Olo on kuin omenalla, posket punaisina ja siemenet sisällä


Ylös
   
 Viestin otsikko: Juu ei penkiä
ViestiLähetetty: 2005-03-25 14:22:01 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-03-17 19:38:15
Viestit: 4
Juu ei penkkiä,vaan prässiä.En penkkiä tee kuin käsipainoillla.
Pitkällä tangolla ottaa väärästä suoritustavastani vain pelkästään olkapäihin.
Käsipainoilla parempi tehdä mun.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2005-03-30 22:56:31 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-05-28 16:09:14
Viestit: 31
Aloitusteksti .... aviosiippani ei alunperinkään ollut lihava.

Vaimoni harrastaa todella paljon liikuntaa. Hänen työmatkansa vaativat noin alle 1 h - 0.5 h suuntaansa riippuen siitä pääseekö pyörällä tai ei (kävellen talvella). HUOM!!! ajat ovat arvioita. Tämän lisäksi hän treenailee kotona iltasella 15 - 30 min päivässä.

Hänen lempiruokiaan olivat pasta, makarooni, riisi, leipä ja jugurtti. Itse lähdin hirveän ylipainon ja siihen liittyvien sairauksien pakottamana kokeilemaan vähähiilarista ruokavaliota.

Minä jätin perunat, kastikkeet ja leivän yms. pois (ja laihduin paljon). Vaimo myöskin innostui asiasta. Hän lopetti pastojen, makaroonien, riisin, leivän ja jugurtin syönnin. Tulos oli aika huikea .... painoa putosi liikaa ja takki tyhjeni.

Nykyään hän syö paljon ns. hyviä vihanneksia (ei pastaa, makaroonia, riisiä, hyvin vähän leipää). Jugurtista saatavalla hiilarimäärällä kai se paino pysyy kohtuullisen normaalina.

VINKKI .... vähennä leivän, makaroonin, pastan, perunan, porkkanan, riisin yms. paljon hiilareita sisältävien ruoka-aineiden syöntiä. ÄLÄ laihdu liikaa!!!!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)