karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 07:19:02

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-08 17:31:44 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:46:22
Viestit: 2259
almuli kirjoitti:
Toinen juttu on sitten nuo maanmainiot kotipainot :)


:D Luin / ymmärsin ensimmäisellä lukemalla kirjoittamasi väärin :oops:

_________________
Blessed are the young, for they shall inherit the national debt.
- Pres. Herbert Hoover


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-08 17:51:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-05 21:36:36
Viestit: 186
Se, mitä ensin luit/ymmärsit, on myös liikuntaa :wink:

_________________
Edina - 'Have you eaten something?'
Patsy - 'Not since 1973'


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-08 17:54:13 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:46:22
Viestit: 2259
Nii-ih! :D

_________________
Blessed are the young, for they shall inherit the national debt.
- Pres. Herbert Hoover


Ylös
   
 Viestin otsikko: Mukana
ViestiLähetetty: 2004-09-02 09:47:05 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-08-26 13:54:55
Viestit: 32
Minä tulen mukaan myös tähän virtuaaliliikuntaryhmään :lol:

Minulla, kuten monilla teistä kirjoittelijoista on koira. Muita ns. velvoitteita minulla ei kotona ole, avomiestä ei voi velvoitteeksi lukea :wink:

Oma päiväni koostuu seuraavasta:

Herätys 6:30 - lenkille koiran kanssa - töihin (klo 16 saakka) - pace/kävely tai ratsastus, riippuen päivästä (1-2 tuntia, avo hoitaa koiran tuolloin) - kotiin ja nukkumaan n. klo 23:30-24:00. Välillä tuntuu, että jokainen päivä on täynnä jotain, aivan kuin sitä alitajuntaisesti pakottaisi itseään menemään ja liikkumaan. Olen kuitenkin oppinut myös antamaan aikaa keholle palautumiseen, viikonloppuisin en tee muuta kuin käyn pidemmillä kävelylenkeillä (ei kunnonkohotustarkoituksella).

Olen viikon päivät ollut Atkinsilla ja alkuhankaluuksien (hikoilu, ihon rasvoittuminen, lihasten maitohapottuminen helposti) jälkeen olen elämäni kunnossa. Tiistaina olin pacessa ja olin kuolla treeneihin :-& Nyt kuitenkin tuntuu, että elimistö alkaa tottumaan tähän uuteen elämäntapaan niissä määrin, että energiaa alkaa olemaan entistä enemmän.

_________________
Usko ja tahdonvoima vievät vielä pitkälle...


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)