karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-28 07:23:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-07-14 09:40:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Voiko tällä palstalla alkaa pitämään liikunta päivä kirjaa,vai ovatko kaikki pitäneet omaansa painon seuranta palstoilla?
Mietin tässä,että kun liikunnan saa käyntiin,lähteminen on,oli ainakin minulle helpompaa,kun tulokset kirjasi ylös ja ne sitten piti kertoa ihan kaikille noissa liikunta laihdutus kerhoissa.
Täällä sivuillahan se on vähän sama asia,että kun lupaa tehdä jotain,esim kävellä 5km,sitä ei jätäkkään niin helposti väliin,kun muutoin ehkä jättäisi.
Tästäkin voi sanoa,että meitä on niin monenlaisia,mutta jotenkin se on hauskempaakin niin,se liikkuminen.
Vähän sama juttu,kun syke,tai kcal mittari ranteessa kävely.

Mutta tämä ei nyt tarkoita sitä,että lupaudun heti juoksemaan 10km,kun palaan lomalta.Kysyn vaan näin alustavasti! :?
Kyllähän minä uinnin aloitan mökillä,siellä voi uida niin paljon kun sielu sietää :lol: (mökillä=oma ranta ja sauna,siis ei naapureita,eikä vieraita immeisiä)ja kyllähän sekin kuntoa kohottaa,että tiedä sitä,vaikka espooseen palattua ottaisin nuo sauvat ja lähtisin koiruuden kanssa kokeilemaan sauva kävelyä...Jos selkä kestää,saatan sen tehdäkkin. :wink: Se kun on sellainen vetäjä,tuo meidän karvainen tyttö,että ylämäetkin mennään vauhdilla eteenpäin,siinä ei edes hengästyä kerkeä,saati omia jalkojaan käyttämään... :wink:
Mitä muut karppaajat olette liikuntapäiväkirjasta mielipuolta?Entäs operaattorit?
Vaan oli sitten tyhmä kysymys,tai mitä vaan,
vastausta jään nyt kaipaamaan!
:roll: :D :D :?

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-14 09:42:02 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Minä pidän tuolla painonpudotusosiossa. Karppikampaprojektissakin on ihan hyvä päiväkirja tuohon tarkoitukseen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-14 10:30:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Eikö sinne pitänyt ilmoittautua jo ajat sitten,vai pääseekö sinne mukaankin vielä? :shock: Oon käyny heittelemässä karppia siellä... :D
Tietenkin haluan múkaan sinne,täytyy tän päivän aikana käydä kuikuilemassa,kunhan saan tuon körilään tuosta töihinsä. :D

[url=http://www.TickerFactory.com/]

Kuva

[/url]

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00