nyt tuli sitten tehtyä tuo maanantainen 3x3 treeni ja hyvin kulki! ei tullut muita tärinoitä kuin sellainen lievä euforia tärinä
Ja rinnallevedossakin raudat tuli ylös ennätyksellisen räjähtävästi vaikka tein sen viimeisenä!
palautus juoman otin mutta siinä oli se tyypillinen desi maitoprotskua, puoli desiä heraa, vita3000 ja teelusikallinen fazerin kaakaojauhetta.
eli yhteensä hiilareita joku 1-2g.
Ja ennen kaikkea ihmettelin kyykyn keveyttä vaikka aamulla tuli taas 50min reippaasti käveltyä tyhjään masuun.
Olen otettu!
p.s.
Tosin aiemmin olen treenannut kyykkyä 5x5-7x5 tyyliin että onpa tuo volyymikin erilainen.
Niin ja hiilari tankkausta en tehnyt. aamupalaksi söin salaattia jossa oli 100g jäävuorisalaattia, 10cm kurkkua, 1/4 paprikaa, 1/3 purkki fetaa, 1/2 desiä suolapähkinöitä, öljyä ja majoneesia + protsku drinkki vitamiineilla.
huh onpa tullut tätä aihetta terrorisoitua

mutta kun aiheesta on eri mielipiteitä niin laitoinpa oman huomioni jos se jotakuta auttaa päätöksen teossa. Piis