karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-14 22:38:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 66 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-17 12:23:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Riippuen työtahdista, jalkojen kunnosta ja herra ties mistä, mutta ihannetapauksissa liikun kunnolla kolme kertaa viikossa, 1-2 kertaa bailatinoa, ja 1-2 kertaa joko sauvakävelyä tai lumikenkäilyä, kelistä riippuen. Yksi pitkä ja rauhallinen kävelylenkki viikossa lisäski. Lyhyempiä kävelylenkkejä en oikeastaan laske miksikään.

Ja taas kun kesä tulee, niin fillari saa kyytiä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-17 14:24:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olotilan mukaan käyn hölkkäämässä 5-6 kertaa viikossa. Sen oon kuitenkin pitänyt ehdottomuutena, että sunnuntai on "vapaapäivä". Muutoin ei ehdi jalat ns. palautua, eikä sen jälkeen lenkit tunnu vähään aikaan hyville. Lisäksi omistan kuntsikan, jolla sitkutan jonkin verran. Kuntosalit ei oikein nappaa, vaikka tiedän, että lihaksille tekis hyvää....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-05 18:10:21 
Poissa
sintti
sintti

Talvisin tämä tyyppi sammahtaa täysin ja koko lailla ainoa kuntoilumuoto on ratsastus. Tänä talvena on ollut onni tehdä tallitöitäkin, joskin pienimuotoisesti.

Nyt lisääntyneen auringon myötä olen taas saanut puhtia päälle [-o<.

Liikun 3-7 kertaa viikossa, riippuen vähän työajoista.

Liikuntamuotoina ratsastus, tallihommat, kuntosali, aerobic, sauvakävely. Viikon toinen kuntosalikeikka on usein uimahallilla, mutta olen sen verran tavallinen uimari, etten sitä uimista laske liikunnaksi. Ennemminkin voisi kutsua polskutteluksi :).

Keväämmällä menen pilateksen peruskurssille ja katsotaan saako siitä taas uutta kivaa, toivotaan 8).

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-05 23:13:24 
Poissa
sintti
sintti

punttitreeniä tulee neljä kertaa viikossa ja koko kropan treenaan läpi kerran viikossa. Nyt vain olen ketodietillä huomannut, että palautuminen treeneistä on uskomattoman hidasta. Lihakset ovat arat monta päivää treenin jälkeen.
Puntin lisäksi pyöräilen, kävelen ja käyn välillä uimassa. Ennen ketodiettiä olin himo spinnaaja mutta nyt siitä on taukoa.
Työmatkat kuljen talvisin kävellen ja tällä viikolla aloitin pyöräilyn työmatkoilla.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-07 11:55:35 
Poissa
kermakarppi
kermakarppi

Häpeän tunnustaa: Ainoa taloudestamme löytyvä peruna olen minä! Sohvaperuna, nojatuoliperuna, sänkyperuna... Tuhannesti olen aloittanut kuntoilun viime vuosina ja yhtä monta kertaa se on tyssännyt jonninjoutaviin tekosyihin ja laiskuuteen. Ja olen sentään entinen puolimaratoonari!

Viestin otsikko: Liikunnasta
ViestiLähetetty: 2005-03-07 13:36:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Koiran kanssa tulee käveltyä päivittäin, olen myös pikkuhiljaa hölkkäillyt pari-kolme kertaa viikossa. nyt se on kahtena viime viikkona jäänyt, muutto edessä ja kaikki energia tuntuu menevän tavaran lajitteluun ja pakkailemiseen :shock: . muutamme kerrostaloon, jossa on yhtiön uima-allas, odotan innolla aamu-uinteja :D !!! Jumppaan myös jonkin verran kotosalla.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 66 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00