karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 14:16:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Eka kerta...
ViestiLähetetty: 2005-03-04 21:23:41 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Liittynyt: 2004-11-17 11:21:52
Viestit: 3322
... nimittäin kun meikäläinen sai tänään olka-hartiatreenin päätteeksi ns. pumpin aikaiseksi salilla... Arnold oli oikeassa, it's better than sex 8)

Jotta tässä nyt olis jotain sisältöäkin, niin laitan tällä hetkellä käytössä olevan saliohjelman, jos se nyt jotain kiinnostaisi taikka hyödyksi olisi.

Programmi

_________________
Roheiinia ja rasvaa, sillä se liha kasvaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Eka kerta...
ViestiLähetetty: 2005-03-05 12:47:16 
Poissa
Vastarannan karppi
Vastarannan karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-19 09:11:38
Viestit: 7550
Cockton kirjoitti:
... nimittäin kun meikäläinen sai tänään olka-hartiatreenin päätteeksi ns. pumpin aikaiseksi salilla... Arnold oli oikeassa, it's better than sex 8)

Huonolaatuista seksiä ollut viimeaikoina tarjolla? :)

_________________
// Einomies - karppi, jo vuodesta 2004 -


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-05 14:32:19 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Liittynyt: 2004-11-17 11:21:52
Viestit: 3322
Onko laatu huonoa, jos sitä ei ole? Hmm... :roll:

_________________
Roheiinia ja rasvaa, sillä se liha kasvaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-05 14:51:22 
Poissa
Vastarannan karppi
Vastarannan karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-19 09:11:38
Viestit: 7550
Cockton kirjoitti:
Onko laatu huonoa, jos sitä ei ole? Hmm... :roll:

Hyvä kysymys. Äkkiseltään sanoisin, että siinä tapauksessa se ei voi olla hyvää eikä huonoa. Mutta sitten ei voi myöskään sanoa, että kunnon lihaspumppi on parempaa kuin seksi, jos seksiä ei ollenkaan ole. :wink:

_________________
// Einomies - karppi, jo vuodesta 2004 -


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-05 15:26:02 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Liittynyt: 2004-11-17 11:21:52
Viestit: 3322
Okei... Eilinen pumppi oli parempaa kuin se, millaista muistelen seksin olevan. :D

_________________
Roheiinia ja rasvaa, sillä se liha kasvaa.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)