Hei Aisha,
mä olen nyt vasta 10-kuukautisen vauvan (toinen tytär, vanhempi 3-vuotias) kanssa uskaltautunut viimeisiä raskauskiloja karppaamalla karistamaan. Mä menen ketoosiin jo 60-80 hiilihydraattigrammalla ja kuulun siihen nynnyjen koulukuntaan, joka ei kauhean mielellään lähde imeväiskokeita tekemään
Mulla on lisäksi munasarjojen monirakkulatauti eli PCOS, mikä näkyy mulla ilmiömäisenä keskivartalolihavuustaipumuksena sekä todella nahkeana vasteena laihduttamiseen. Laihdun joten kuten ainoastaan syömällä lääkkeitä. Laihdutustyylistä riippumatta.
Mutta the Firmistä siis: käsivarret ja reidet ovat kiinteytyneet muutamassa kuukaudessa selvästi, etenkin reidet on timmissä kunnossa. Keskivartalon lihaskunto on myös selvästi parempi, mutta ihana PCO kerää kaikki fläsäni vatsalihaksia peittämään. Paino on tippunut 5 kiloa pikkuhiljaa, mutta en osaa sanoa kuinka suuri osa on Firmin ansiota. Plussaa on jumpissa kyllä se, että ohjaajat ei sekoile ja vasta-alkajat huomioidaan. Ajoin jumpat sisään sen kalenterin mukaan, ja musta se on järkevää, esim Body Sculpt on aika rankka jumppa.
En usko, että Firm kasvattaisi niin hirveästi lihasmassaa että se selittäisi jumituksia (huomasin että olit tästä kirjoittanut), mutta toki tottumattomat lihakset voi tosiaan turvota rasituksen jälkeen.
Toivottavasti tästä on jotain iloa sinulle