Huh - pääsin sentään kotiin asti.
Lyhesti (jos nyt mitään osaan lyhyesti selittää): Olen potenut flunssaa, jonka alkumetreillä tuli otettua ylimääräisiä hiilareita. No, arvata sen saattaa, vaa'assa se näkyi. Hermostuin, ja olen vetänyt nyt runsaan viikon suhteellisen tiukkaa (minulle, ts. hh noin 40 gr/pv) ruokavaliota. Tänään sitten onnellisena kauniista syyspäivästä pyörän selkään ja tein yhden peruslenkin, jonka olen vetänyt kesän aikana ties kuinka monta kertaa. Se on vähän yli 20 km.
Ja meinasinko kuolla

! Virta loppui tykkänään. Ylämäet olivat kamalaa rääkkiä, enkä pystynyt edes polkemaan suurinta mäkeä

Lenkin kokonaisaika oli tänään noin 8 min pidempi kuin normaalisti, ja keskisyke vaatimattomasti 10 enemmän kuin syyskuun alussa ennen flunssaa.
Onko se flunssa, joka on vienyt voimat? Vai olenko nyt tehnyt jotain ihan hullua (en kyllä tankannut lähtiessäni muuta kuin kraanavettä). Vai voiko hiilarimäärän pudottaminen saada aikaan tällaista? Olen polkenut kevään ja kesän aikana paljon, pisin lenkki oli 50 km, joten tottumattomuudesta ei voi olla kysymys.
Onhan tuossa alla pitkä ketju vähän samasta aiheesta, mutta kaipaisin "täsmävastauksia", mitä ne ikinä lienevätkään

. Kiitos etukäteen.