karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 21:27:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-09-01 11:14:05 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:47:51
Viestit: 5733
greame fraichea
kylmäsavulohta pienenpieninä palasina
tilliä
_____
smetanaa
salamia pienenpieninä palasina
valkosipulia
chiliä
______
oliiviöljyä
kylmäsavustettua kinkkua pienenpieninä palasina
pippuria
(tätä pistettiin vastaleivotun sämpylän väliin, slurps)

Nyt pitää keksiä uusiokäyttöä näille loistaville tahnoille. Menevät varmaan esimerkiksi aamiaisella keitetyn kananmunan ja vihannesten kanssa mainiosti.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2004-09-01 11:54:57 
Poissa
Vastarannan karppi
Vastarannan karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-19 09:11:38
Viestit: 7550
hoover kirjoitti:
greame fraichea
kylmäsavulohta pienenpieninä palasina
tilliä

Saattaisi maistua hyvältä myös jonkun miedompimakuisen kalafileen päällä, mikä ettei ihan lohifileenkin päällä. :)

hoover kirjoitti:
smetanaa
salamia pienenpieninä palasina
valkosipulia
chiliä

Varmasti takuuhyvää kevyesti paistetun naudan ulko-/tai sisäfilepihvin päällä aj tuskinpa tökkii vastaan porsaanlihankaan kanssa. Ensin paistetaan pihviin kunnon pinta, sen jälkeen pihvi(t) riittävän pieneen vuokaan tms. uuniastiaan, soossi päälle ja uuniin sopivaksi ajaksi.

hoover kirjoitti:
oliiviöljyä
kylmäsavustettua kinkkua pienenpieninä palasina
pippuria

Sopii varmaan hyvin samanlaiseen käyttöön kuin tuo edellinen smetanasoossikin.

_________________
// Einomies - karppi, jo vuodesta 2004 -


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-01 12:12:00 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Mites Heikkilän uuniperunat? Eli pestään hyvin, kypsänä koverretaan suurin osa sisuksesta pois, jätetään jokunen milli kuoren alustaa. Syödään tietysti kuorineen. Kuoressa ja sen allahan perunan hyötyaineet ovat. Mahtuu tuota täytettäkin enemmän!

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-01 21:57:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-07-31 18:34:12
Viestit: 404
Tai entä jos vetelee kesäkurpitsan kanssa? Tekee niistä pieniä kuppeja? Mua kyllä enemmän naurattaa nuo Heikkilän perunat, onko niitä kukaan jaksanut väkertää? Voihan ne olla ihan ok, ei siinä mitään... :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-07 13:45:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 13:18:50
Viestit: 182
Moikka

Laittaisin tuollaista kananmunan puolikkaiden päällä tarjolle. Tai sitten kananmunaviipaleiden päälle, tilliä ripottelisin vielä päälle tai persiljaa.

Hmm... tuota taidan seuraavan kerran tarjota, kun pitää tarjota "hienosti".

the Lady

_________________
Vähähiilihydraattista eloa jo vuodesta 2000


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)