Mietin tässä, että miten mahtaisin saada kaalin säilymään omassa kellarissa pitkälle talveen?
En asu kerrostalossa, eli talon alusta on minun kellarini ja se kylmenee talvella aika kylmäksi eli +/-0.
Nuo kaalit ovat nyt niin ihanan edullisia, mutta kaksinkertaistavat tuon hintansa varmaan kuitenkin jossain vaiheessa talvea kohti mentäessä.
Lanttuakin olisi kiva ostaa varastoon.
Eli onko joku tehnyt näin ja miten kaalit ja lanttu oli säilynyt?
Porkkanahan ei säily ilman esim. kevyt hiekkaan tai vastaavaan "säilömistä".
Olen meinaan rakastunut kaaliin kaikessa muodossa

,
se on siis aivan mainio lisuke oli sitten kyseessä possu, nauta tai kana!
Voita tai oljyä pannulle ja hiljaisella kääntelee ohuita kaalin suikaleita n.15 min, maustaa meiramilla ja hienonnetulla valkopippurilla.
Kylkeen muutama parsakaalin nuppu ja hymyssä suin haarukkaa suuhun
