karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Karmeaa mössöä!!! ---- huumorilla
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=94
Sivu 1/1

Julkaisija:  armatar [ 2004-05-26 15:18:40 ]
Viestin otsikko:  Karmeaa mössöä!!! ---- huumorilla

Tein tänään mössön minäkin. Kuullotin hapankaalia paistinpannussa. Laitoin sekaan purkin tonnikalaa öljyssä. Päälle riputtelin mustapippuria ja lopuksi purkki ranskankermaa. :lol:

Empä ole mitään näin pahaa syönyt aikoihin!!! Täytyy myöntää, että syömättä jäi.

Eli tämä oli lähinnä varoitukseksi, ei suositteluksi! :)

Mielelläni kokeilen kaikkea mahdollista ruokapuolella. Harvoin kuitenkaan epäonnistuminen on tätä luokkaa!!! :wink:

Julkaisija:  Make [ 2004-05-26 15:28:32 ]
Viestin otsikko: 

Juuh, kuulostaa aika vastenmieliseltä :shock:

Mutta kaikkeahan pitää kokeilla paitsi kansantanhuja jne.

Julkaisija:  maija [ 2004-05-28 12:25:36 ]
Viestin otsikko: 

Tuohan menee sitten samaan luokkaan eilisen "mukaherkkujälkkärini" kanssa. Vetelin reippaasti viimeiset maitorahkan, mascarponen, kookoskerman ja kaakaojauheen jämät sekaisin. Siihen lisäsin vielä kookoshiutaleita, mantelilastuja ja makeutusainetta.

ÄLLÖÄ! Kaikki mahdolliset maut olivat sekaisin ja loppumetreillä yritin parantaa makua lisäämällä vielä makeutta. Paheni vaan. No, söin sen kyllä ja 2-vuotias tyttäreni maistoi sitä luultavasti säälistä... koska ei tullut hakemaan sitä lisää.

Julkaisija:  misukisu [ 2004-06-28 15:21:15 ]
Viestin otsikko: 

Heh,

Näitähän sattuu. Mä sekoitin kiiwejä maitorahkaan logiikalla kun mansikoiden kanssa maitorahka on sikahyvää. Niitä harvoja juttuja, joita kertakaikkiaan ei pystynyt syömään...

Julkaisija:  Vieras [ 2004-06-28 15:39:40 ]
Viestin otsikko: 

Valkosipulimunakas oli kyllä kans once in lifetime-kokemus :lol:

Julkaisija:  Robbie [ 2004-06-28 15:41:44 ]
Viestin otsikko: 

Kiiwi ja maitorahka yhdessä on kyllä järkyttävän makuista :(

Julkaisija:  Mirka [ 2004-06-28 16:24:29 ]
Viestin otsikko: 

Mustaherukka ei myöskään pelitä rahkan seurana. Ananas, mansikka, persikka, puolukka, joku kehui jossakin vadelmaa. Pikkuisen kiehautettu raparperi oli juhannuksena hyvää, kun höysti vaniljalla + kermavaahdolla.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/