| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Heraa ja kermajuustoa http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=74 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Kanksta [ 2004-05-25 09:11:52 ] |
| Viestin otsikko: | Heraa ja kermajuustoa |
Ensimmäinen vuohen raakamaidosta tehty satsi valmistui juuri ja täytyy sanoa, että juusto on todella herkullista - samettista ja hieman kirpeää samaan aikaan. Gourmet-shit, sanoisi Tarantino. Eipä löydy kaupan hyllyltä vastaavaa. Juustoa on kätevä maustaa itse, esim. välimerellinen yrttiversio ja Intialainen karripohjainen. Koostumukseltaan passaa hyvin myös levitteeksi. Heraa on käytetty lähinnä esikypsentämiseen. Inkivääriolueen sitä myös meni. Siitä tuli tosi pirtsakkaa, mutta harmiksi höpläytin liikaa suolaa. Mutta tuollaisenaankin mainio after-sauna-juoma vissyllä jatkettuna. |
|
| Julkaisija: | pätkätöppönen [ 2004-05-25 11:33:58 ] |
| Viestin otsikko: | |
Voi kun kuullostaa herkulta tuo juusto! Ja mihinkähän nurkkaan sen vuohen saisi mahtumaan miettii hän |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|