Pulled pork ei tarvitse mitään makeaa, eikä välttämättä edes soosiakaan..
Parhaan pulledporkin saat lavasta, ei muuta kuin suola+pippuri pintaan, uuniin miedolle lämmölle 4-6h riippuen uunin lämmöstä ja lihan koosta..(suurta liha könttiä voi leikata pienemmiksi paloiksi) Ei vettä uunivuokaan jos haluat nahasta rapean (jos on nahallinen pala) tai haluat rasvan talteen..
Jos haluat kosteaa lihaa, lisää vettä uunivuokaan.. (itse en lisää juurikaan koskaan)
revitään liha paloiksi, joukkoon sulanutta rasvaa uunivuoasta ja mausteet.. Tätsit..
Tulee helposti myös kaslerista ja vaikka potkasta, tai lihojen sekoituksesta.. Jos haluaa nopeasti niin painekattilassa..
Tosta reseptistä minkä Catharsis laittoi, niin sen verran että jos käytät suolalapaa, niin liota sitä hyvä tovi kylmässä vedessä, suolalapaan on pumpattu ihan älyttömästi suolaa..
Edit: Jos nyt sitte haluat bbq-soosia niin laita, se määrä mikä siihen menee on suht' pieni verrattuna lihan määrään ja annoskokoon.. Ei siihen kuole, ei siitä kovin paljoa tule hiilareita.
Edit 2:
https://jaba-kokkaa.blogspot.fi/2015/01 ... -pork.html