karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Jauhelihapihvit jäi kekeltä raa'aksi pannulla paistaessa
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=68742
Sivu 1/1

Julkaisija:  Yufina [ 2015-03-09 22:34:43 ]
Viestin otsikko:  Jauhelihapihvit jäi kekeltä raa'aksi pannulla paistaessa

Eli paistoin pelkästä jauhelihasta pihevejä pannulla reippaassa voissa. Mutta keskusta halus jäädä raa'aksi. Oliko mulla liian kylmä vai kuuma pannu? Vai oliko voita liika? Vai liian paksuja pihvejä?

Alkanut hieman epäilyttämään tuo kasarin toiminta viime viikkoina. Onhan sillä jo 3,5 vuotta ikääkin.

Liha oli kyllä reipas 30min huoneenlämmössä, mutta oliko tuo pannut nyt vaan silti alussa liian kylmä?

Julkaisija:  jaana k [ 2015-03-09 23:02:20 ]
Viestin otsikko:  Re: Jauhelihapihvit jäi kekeltä raa'aksi pannulla paistaessa

Mä tulin heti lukemaan,kun aattelin että kekexxx on tullut takaisin..mut ei:(
..hauduta hetki kannen alla enskerralla

Julkaisija:  TeijaS [ 2015-03-09 23:04:09 ]
Viestin otsikko:  Re: Jauhelihapihvit jäi kekeltä raa'aksi pannulla paistaessa

Mä paistaisin seuraavan kerran pikkasen pidempään pienellä lämmöllä,
ja jos edelleen yrittää jäädä raaoiksi, niin ne voi nakkaa uuniin 200 asteeseen vaiks vartiks :)
Parempaa piffionnea ens kertaan :)

Julkaisija:  Yufina [ 2015-03-09 23:12:57 ]
Viestin otsikko:  Re: Jauhelihapihvit jäi kekeltä raa'aksi pannulla paistaessa

Tarkotus oli tehdä pikapihvejä, jotteivät ne ihan puoli raakana sitä olleet tai uunissa. :lol: Mutta joo puolitin pihvit, niin homma oli ratkastu.

Selvästi aloin epäilemaan ettei tuo pannu vaan jaksa enää lämmetä tarpeeks tehokkaasti ](*,)

Julkaisija:  Yufina [ 2015-03-13 22:34:29 ]
Viestin otsikko:  Re: Jauhelihapihvit jäi kekeltä raa'aksi pannulla paistaessa

Pannu oli liian kuuma. :oops: Tänään tuli jo ihan herkullisia pihvejä :D

Julkaisija:  TeijaS [ 2015-03-13 23:23:07 ]
Viestin otsikko:  Re: Jauhelihapihvit jäi kekeltä raa'aksi pannulla paistaessa

Nonnih =D>

Julkaisija:  Greda Carpo [ 2015-03-19 22:01:52 ]
Viestin otsikko:  Re: Jauhelihapihvit jäi kekeltä raa'aksi pannulla paistaessa

Tämä jauhelihapihvi vaatii vähän esivalmistelua, mutta on sitten nopea valmistaa. :) viewtopic.php?f=2&t=37556&hilit=Anitan+jauhelihapihvit Suosittelen lämpimästi. Maustevoi sopii kaveriksi.

Julkaisija:  Yufina [ 2015-03-20 00:24:36 ]
Viestin otsikko:  Re: Jauhelihapihvit jäi kekeltä raa'aksi pannulla paistaessa

Greda Carpo kirjoitti:
Tämä jauhelihapihvi vaatii vähän esivalmistelua, mutta on sitten nopea valmistaa. :) viewtopic.php?f=2&t=37556&hilit=Anitan+jauhelihapihvit Suosittelen lämpimästi. Maustevoi sopii kaveriksi.


Kuulostaa herkulliselta! Tarvis eka se pakastin uusia :(

Julkaisija:  Greda Carpo [ 2015-03-20 20:38:44 ]
Viestin otsikko:  Re: Jauhelihapihvit jäi kekeltä raa'aksi pannulla paistaessa

No voi. Kyllä sitä voi kokeilla hyvin vaivattuna huoneenlämpöisenäkin, itekin tehnyt, mutta pitää sit käsitellä varovaisemmin. :)

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/