Catharsis kirjoitti:
Motion kirjoitti:
V = h*π*r2
V=0.1*π*10^2
Oliko tuo alempi 0.1 (mitä ilmeisemmin voikerroksen korkeus) [m], [cm] vai [mm]?
Periaatteessa mikä vain, ajattelin että cm olisi tässä helpoin eli milli olisi tuossa mutta varmaan luontevin olisi decimetri ruoka mittoja laskiessa, huumorilla tuon siihen heitin kuitenkin.
Paisto rasvoja en hirveästi itse mittaile kun enemmänkin haudutan lihat kannen alla pannulla, voita alle ja lisää päälle ja saatu liemi on sitten vain extraa, mutta jos kasviksia teen niin yritän punnita sen verran kun olen niiden huomannut imevän ettei jää hirveästi extroja pannun pohjalle, kananmunissa sama juttu kun munavoista tykkään.
OT kaikki on kananmunasta ja mikrosta kuullut eli ei kannata niittä siellä kypsentää, mulle kävi hassusti joku päivä sitten, oli keitetyt ja kuoritut munat päässeet jäähtymään niin laitoin mikroon ja pari lusikallista voita sekaan, tarkotus pika kokkelia tehdä ja siis ihan vaan hetkeksi mikroon, haarukalla kun tökkäsin munaan niin pamahti, hyvin levisi sulat voit ja munan kappaleet rinnuksille, seinille ja matolle, mitäköhän ajattelin, no kerrasta taas viisastui.