karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Lähetä kuva juomastasi
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=64863
Sivu 1/5

Julkaisija:  hoover [ 2013-02-18 22:09:47 ]
Viestin otsikko:  Lähetä kuva juomastasi

Vihreää teetä.

Liitteet:
vihreatee2.jpg
vihreatee2.jpg [ 88.53 KiB | Katsottu 10682 kertaa ]

Julkaisija:  Matee [ 2013-02-18 22:40:56 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Yerba mate

Kuva

Julkaisija:  Matee [ 2013-02-19 21:34:20 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Kookoskaakao

Tsaikka-lasissa on 1 rkl raakakaakaojauhetta, 1 rkl kookosöljyä ja kuumaa vettä.

Kuva

Julkaisija:  Matee [ 2013-02-19 22:20:42 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Feikki "Gin Tonic"

Kuva

Ainekset
5 cl vodkaa
1 tl kuivattuja katajanmarjoja
hiilihappovettä
jääpaloja.


Bebida tropical

Kuva

Ainekset (4 lasia)
12 cl vaaleaa rommia
4 passionhedelmän mehu
1 appelsiinin mehu
jäämurskaa


Kermakonjakki

Kuva

Ainekset
4 cl konjakkia
4 cl kermaa
½ tl raakakaakaojauhetta


Karppimojito

Kuva

Ainekset
4 cl vaaleaa rommia
tuoreita mintun lehtiä
½ limen mehun
½ lime lohkoina
jääpaloja
hiilihappovettä

Julkaisija:  anjuna [ 2013-02-20 07:11:27 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Upeita kuvia Matee, toi viimenen on todella raikkaan näköinen - tässähän tulee jano =D>

Julkaisija:  Matee [ 2013-02-20 09:19:01 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Kiitos anjuna! :D Tuo viimeinen kuva oli hieman haasteellinen kuvauskohde. Kuplat nostivat mintun lehdet kuvaussession kuluessa nesteen pinnalle. Nousuvauhti ei kuitenkaan ollut päätä huimaava. :lol:

Julkaisija:  Arvo Morkkis [ 2013-02-22 13:50:56 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Suolakurkkulientä vedellä jatkettuna :batman:

Liitteet:
rinksu.jpg
rinksu.jpg [ 100.04 KiB | Katsottu 10480 kertaa ]

Julkaisija:  Matee [ 2013-03-09 18:54:49 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Vodkaa jäälasissa.

Kuva

Julkaisija:  musti [ 2013-03-09 21:12:59 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Oi, kuinka upeita kuvia!

Julkaisija:  Matee [ 2013-03-20 17:16:46 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Karppiglögi

Kuva
Makeuttamaton karppiglögi

Kuva
Tiivistymispisaroita glögilasin sisäpinnalla

Julkaisija:  Matee [ 2013-05-19 21:07:02 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Sokeriton caipirinha

Kuva

Ainekset
6 cl cachaçaa
1 limetti paloiteltuna
jäämurskaa

Julkaisija:  calmisto [ 2013-05-21 05:29:48 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Hienoja drinkkejä! Lisää tällaisia, ja sitten väsäämään Karpin Drinkkikirjaa..? ;)

Julkaisija:  Matee [ 2013-05-25 16:30:42 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Karpin Drinkkikirjaa en ole vielä tekemässä, mutta ruokakirja on suunnitteilla. Ehkäpä lykkään sinne drinkkiohjeitakin. ;)

Julkaisija:  Matee [ 2013-05-25 16:32:57 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Caipiroska

Kuva

Ainekset
6 cl vodkaa
1 tl ruokosokeria
½ limetti paloiteltuna
jäämurskaa


PS. Laimenna juomaa vodkalla, jolloin sokeripitoisuus laskee...

Julkaisija:  Pikku-iikka [ 2013-05-25 17:11:02 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

(Viesti sisältää tuotesijoittelua)

Virggis = Virgin Mary pitkänä, kylmänä

1/3-lasillinen tomaattimehua (germaanimarketin sokeroimaton, hh 2,9)
2/3-lasillinen kuplavettä (vissyä tms)
loraus sitruunamehua
loraus chilisoosia (Tabasco tms.)
(loraus worcestershire-soosia)
(sellerinvarsi sekoitteluun)

Loraukset suhteessa lasin kokoon ja nauttijan toleranssiin...

Kelvollinen kesä- tai vaikka saunajuoma. Toisin kuin kuvan etiketin perusteella oottais', tää saattaa aiheuttaa riippuvuutta - varppina ainaskin virggistää.

Liitteet:
Tiedoston kommentti: Where is the varsiselleri?
P5250839.JPG
P5250839.JPG [ 150.58 KiB | Katsottu 10026 kertaa ]

Julkaisija:  pipru [ 2013-05-25 20:50:04 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Kummallista kyllä, Virggis ON hyvää. Vaati sen 5 maistelua (vähän niinku lapset uusien ruokien kanssa), eka reaktio oli *brrrrhhhh*. :D

Julkaisija:  system7 [ 2013-06-09 14:26:46 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Lempijuomani, Japanilainen Gyokuro tee.

Kuva

Terkkuja,
system7

Julkaisija:  Matee [ 2013-06-16 10:16:12 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Eilen juhlistin Noxin kanssa sambakoulumme Império do Papagaion sambakulkuekisan suomenmestaruutta sokerittomilla caipirinhoilla:

Kuva

Julkaisija:  Matee [ 2013-07-21 14:12:52 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Sunnuntain pieni teehetki: vihreää teetä ja vodkaa.

Kuva

Julkaisija:  Matee [ 2013-08-04 19:05:04 ]
Viestin otsikko:  Re: Lähetä kuva juomastasi

Tämä ei nyt ehkä ole kovin karppia, mutta sokerimäärä on aika pieni yhdessä koktaillasissa (väkevää lonkeroa + paljon jäitä):

Kuva

Sivu 1/5 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/