| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Lähetä kuva juomastasi http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=64863 |
Sivu 1/5 |
| Julkaisija: | hoover [ 2013-02-18 22:09:47 ] | ||
| Viestin otsikko: | Lähetä kuva juomastasi | ||
Vihreää teetä.
|
|||
| Julkaisija: | Matee [ 2013-02-18 22:40:56 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Yerba mate
|
|
| Julkaisija: | Matee [ 2013-02-19 21:34:20 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Kookoskaakao Tsaikka-lasissa on 1 rkl raakakaakaojauhetta, 1 rkl kookosöljyä ja kuumaa vettä.
|
|
| Julkaisija: | Matee [ 2013-02-19 22:20:42 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Feikki "Gin Tonic" ![]() Ainekset 5 cl vodkaa 1 tl kuivattuja katajanmarjoja hiilihappovettä jääpaloja. Bebida tropical ![]() Ainekset (4 lasia) 12 cl vaaleaa rommia 4 passionhedelmän mehu 1 appelsiinin mehu jäämurskaa Kermakonjakki ![]() Ainekset 4 cl konjakkia 4 cl kermaa ½ tl raakakaakaojauhetta Karppimojito ![]() Ainekset 4 cl vaaleaa rommia tuoreita mintun lehtiä ½ limen mehun ½ lime lohkoina jääpaloja hiilihappovettä |
|
| Julkaisija: | anjuna [ 2013-02-20 07:11:27 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Upeita kuvia Matee, toi viimenen on todella raikkaan näköinen - tässähän tulee jano
|
|
| Julkaisija: | Matee [ 2013-02-20 09:19:01 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Kiitos anjuna! |
|
| Julkaisija: | Arvo Morkkis [ 2013-02-22 13:50:56 ] | ||
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi | ||
Suolakurkkulientä vedellä jatkettuna
|
|||
| Julkaisija: | Matee [ 2013-03-09 18:54:49 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Vodkaa jäälasissa.
|
|
| Julkaisija: | musti [ 2013-03-09 21:12:59 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Oi, kuinka upeita kuvia! |
|
| Julkaisija: | Matee [ 2013-03-20 17:16:46 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Karppiglögi ![]() Makeuttamaton karppiglögi ![]() Tiivistymispisaroita glögilasin sisäpinnalla |
|
| Julkaisija: | Matee [ 2013-05-19 21:07:02 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Sokeriton caipirinha ![]() Ainekset 6 cl cachaçaa 1 limetti paloiteltuna jäämurskaa |
|
| Julkaisija: | calmisto [ 2013-05-21 05:29:48 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Hienoja drinkkejä! Lisää tällaisia, ja sitten väsäämään Karpin Drinkkikirjaa..? |
|
| Julkaisija: | Matee [ 2013-05-25 16:30:42 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Karpin Drinkkikirjaa en ole vielä tekemässä, mutta ruokakirja on suunnitteilla. Ehkäpä lykkään sinne drinkkiohjeitakin. |
|
| Julkaisija: | Matee [ 2013-05-25 16:32:57 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Caipiroska ![]() Ainekset 6 cl vodkaa 1 tl ruokosokeria ½ limetti paloiteltuna jäämurskaa PS. Laimenna juomaa vodkalla, jolloin sokeripitoisuus laskee... |
|
| Julkaisija: | pipru [ 2013-05-25 20:50:04 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Kummallista kyllä, Virggis ON hyvää. Vaati sen 5 maistelua (vähän niinku lapset uusien ruokien kanssa), eka reaktio oli *brrrrhhhh*. |
|
| Julkaisija: | system7 [ 2013-06-09 14:26:46 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Lempijuomani, Japanilainen Gyokuro tee. Terkkuja, system7 |
|
| Julkaisija: | Matee [ 2013-06-16 10:16:12 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Eilen juhlistin Noxin kanssa sambakoulumme Império do Papagaion sambakulkuekisan suomenmestaruutta sokerittomilla caipirinhoilla:
|
|
| Julkaisija: | Matee [ 2013-07-21 14:12:52 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Sunnuntain pieni teehetki: vihreää teetä ja vodkaa.
|
|
| Julkaisija: | Matee [ 2013-08-04 19:05:04 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Lähetä kuva juomastasi |
Tämä ei nyt ehkä ole kovin karppia, mutta sokerimäärä on aika pieni yhdessä koktaillasissa (väkevää lonkeroa + paljon jäitä):
|
|
| Sivu 1/5 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|