karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 18:25:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-06-12 21:47:29 
Lieköhän sitä saatavilla vaan tuolta/sieltä pääkaupunkiseudulta, itse kun asun pohjoosemmassa, en ole tuohon merkkiin törmännyt, saatikka sitten noin kaakaopitoiseen suklaaseen muutenkaan. :o


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-12 22:07:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-05-19 19:20:24
Viestit: 150
Stockmann on ainoa paikka, jossa ole nähnyt sitä 99 %:sta Lindtin suklaata, joka on ainoa suklaa mitä olen ostanut alettuani alakarppaamaan. Se on kallista, mutta sitäpä ei pystykään syömään kuin yhden pienen palan kerrallaan. Annan sen hitaasti sulaa suussa ja aaah ...
Mutta eikös Stockmanneja ole ympäri Suomea, kun Tallinnassakin jo on. Ainakin Lahdessa ja Tampereella on, varmaan pohjoisemmassakin.

_________________
Share your knowledge - it's a way to achieve immortality.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-13 00:23:22 
Oulusta myös löytyy Stokkan karkkiosastolta, mutta on julmetun kallista :(


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-13 10:43:09 
Sokkarilta löytyy Jyväskylästä. Laivalle jos olette menossa, sieltä löytyy 60, 70 ja 80% suklaita. Hinnat ovat puolet Suomen hinnoista. Minulla on kunnon varastot reissun seurauksena :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-13 11:28:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 20:58:01
Viestit: 1479
Mitenkäs sen suklaan hiilari määrät mahtaa sanoa??

_________________
Entä jos ei edes yritä...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-13 11:53:32 
Hiilareita näytti olevan 20-25g/100g. Ei mikään paha!


Ylös
   
 Viestin otsikko: suklaavinkki
ViestiLähetetty: 2004-06-13 12:24:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 17:36:06
Viestit: 66
Jos on mahdollisuus käydä ns. ekokaupoissa, voi löytyä herkkuja. Ainakin Jyväskylän Ekolossa (Kauppakadulla) oli sellaisia 70% suklaita monenlaisia, mm. appelsiinilla maustettuja, chilillä maustettuja ja aivan tavallisiakin. Korkein löytämäni kaakaopitoisuus oli 72%. Hinnatkaan eivät olleet esim. Lindheihin verrattuna kovia, 100 gramman suklaalevy maksoi 2,20,-. Ja luomua ovat. :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-13 13:44:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 20:58:01
Viestit: 1479
ja eikun stokkalle :D

_________________
Entä jos ei edes yritä...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2004-06-13 16:49:02 
Eiköhän sitä suklaatia sitten löydy täältäkin päin, eikun ostamaan vaan - nami nami! \:D/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-14 09:10:31 
Vanha karkkinarkkarikin osti tuota 99% suklaata. On muuten aika ytyä! :D
Marabou Premium (vaimikäsenuudenmukahienonsarjanniminyoli) sarjassakin on ainakin yhdessä suklaassa kaakaoprossa 70%. Hiilareita en katsonut, koska en laske itseäni alakarpiksi, mutta hinta Lindthin tuotteisiin verrattuna halpa. Olisiko Stockalla ollut 1.60...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-14 10:00:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-19 20:41:53
Viestit: 899
Minusta tuo 99% ei enää oikein ollut hyvän makuista.
Sensijaan Stokkalta se vihreäpakettinne käsintehty (oliko 72%) on todella hyvää.. jopa liian hyvää kun paketti menee liian nopeasti.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-14 11:49:18 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2004-06-03 14:23:20
Viestit: 24
Saiskohan tuosta 99 % suklaasta tehtyä "jääsuklaata" sulattamalla se kookosrasvan kanssa... onko kukaan kokeillut aiemmin? Itse kokeilin tuota alakarppisuklaata jokakuukautiseen suklaahimotuskohtaukseen, ja hyvin auttio. Palassa oli 1 g hiilihydraatteja ja 2 g kuitua! ja kun on niin tuhtia suklaata, niin pari palaa riitti. Auttoi hyvin alun mahan toimimattomuuteenkin... :)

_________________
ihan uusi alakarppaaja, aloitus 6.6.2004 72,2 kg, 14.6. 69,2 kg!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-14 12:11:47 
Kerma, mitä alakarppisuklaata? Siiskö joku omatekonen juttu vaiko mikä??
:shock:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-14 12:38:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 20:03:36
Viestit: 471
Ainakin täältä löytyy alakarppisuklaan valmistusohje: http://users.kymp.net/p303525a/alakarpp ... 00000c.htm


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-14 13:26:20 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2004-06-03 14:23:20
Viestit: 24
Juu, tuohon Glennin linkittämään ohjeeseen lisäilin sitten täältä saamien vinkkien mukaan makeutusainetta, kermaa, kookoshiutaleita ja hasselpähkinöitä.

_________________
ihan uusi alakarppaaja, aloitus 6.6.2004 72,2 kg, 14.6. 69,2 kg!


Ylös
   
 Viestin otsikko: kuinka
ViestiLähetetty: 2004-06-14 13:51:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-26 10:19:37
Viestit: 786
kuinkas usein sallitte itsellenne alakarppiu suklaata varsinkin jos on itse väsättyä oikea oppista?
Se on kyl niin hyvä että palanen uppoisi vaikka joka päivä....ihme kyllä jäisikin siihen yhteen :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-14 13:55:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 17:36:06
Viestit: 66
Minä syön 70% - 85 % suklaata suunnilleen joka toinen päivä 50-100 grammaa. Olen toivoton suklaasyöppö. Toisaalta ei ole painonpudotukseen vaikuttanut, en siis ainakaan liho suklaalla. Se on vaan niin hyvää...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-14 13:56:40 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2004-06-03 14:23:20
Viestit: 24
Itse oon tehnyt tuon alakarppisuklaan kanssa niin, että suunnittelen ensin päivän ruokalistan, sitten katson hiilarimäärät ja niitten puutteissa sitten saatan ottaa palan tai kaksi. Useampaan ei ole ollut varaa, mutta tuo on riittänyt kyllä hyvin. Myöhemmästä en sitten tiedä, kun nythän olen tosiaan niin alussa, että vielä tämän viikon pidän hiilarit alle 25 g/päivä. Sitten katellaan, miten edetään...

_________________
ihan uusi alakarppaaja, aloitus 6.6.2004 72,2 kg, 14.6. 69,2 kg!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-09 17:41:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-26 10:19:37
Viestit: 786
Ostin Tallinan reissultani 72% suklaata,kappas paketissa sattui näkymään hiilari grammatkin...Yllätyin kun ilmoitti ett 50g/100G :cry:
Siis suurinpiirtein ihan saman kun varmaan maraboussa tai fazerin sinisessä????
Lindtin suklaissa ei tosiaan ilmoitetakaan mutta olisko saman verran...Onneksi ei ole enään kun kaksi pahuksen levyä jäljellä taas saa loppua senkin mussutus!!!Ovat Lindtin 85% paljokohan niissä sit tosiaan on... :cry:
Uskokaa tai älkää pystyn vetään sitä sen 100g kerralla :oops: Onneksi sentään enempää ei menis kerralla :oops: :oops: Sillä se on niin tujun makuista että ei luulis montaa palaa uppoovan...
Tuntuu että tän homman kanssa on jalat ikään kuin kärpäspaperissa kun taas sallinut suklaata ja pähkinää itelleen turhan usein....Ei nyt joka pv mutta yleensä sit menee se 100g prkl,prkl :twisted:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-13 10:59:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-10 10:33:42
Viestit: 216
Lindtin 85 % suklaassa on 2 g hiilareita / pala. Onko siinä 8 vai 10 palaa, 16 tai 20 g siis 100g:ssa. Lindtin 70 % suklaassa on 3.5g / pala.

Ei niitä kovin montaa palaa vedä - ainakin itsellä jää pariin. Tehokas makeenhimonpoistaja.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)