| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Mihin kaikkeen käytätte Antin salsaa? http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=545 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Mirka [ 2004-07-25 11:16:02 ] |
| Viestin otsikko: | Mihin kaikkeen käytätte Antin salsaa? |
Heikkilän Antin salsa on meillä osoittautunut varsin käteväksi yleismausteeksi moneen. Alunperin tehtiin aamuisen pinaattimunakkaan höysteeksi, mutta sitten mukailtu muitakin käyttökohteita. Esim. pakastekalafileet jäisenä pannuun, jossa oliiviöljyä ja salsaa, nam. Jos perään heittää vielä katkarapuja, kelpaa vaikka vierasruoaksi. Uudessa keittokirjassa oli hampurilaisohje, eli salsaa jauhelihan joukkoon. Nopeaa ja kätevää, ja hyvää! |
|
| Julkaisija: | ThinnerTomorrow [ 2004-07-27 19:09:12 ] |
| Viestin otsikko: | |
Minä voisin käyttää sitä moneenkin kun joku vihjaisisi valmistusohjeen? |
|
| Julkaisija: | Mirka [ 2004-07-28 09:14:44 ] |
| Viestin otsikko: | |
Peukalon mittainen pätkä tuoretta inkivääriä, 10 valkosipulin kynttä, chili, iso punainen paprika, pikkupurkki tomaattipyreetä ja tavallinen purkki tomaattimurskaa tehosekoittimeen/monitoimikoneeseen. Säilyy jääkaapissa niin kauan kuin säilyy eli tulee syödyksi. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|