Kokeilin eilen tälläistä ja hyvää tuli, vaikka äitini sanoikin että "tässä on aamupuurokin samassa"

ehkä johtui pohjan rakeisuudesta, mutta maku oli todella hyvä jos kookoksesta tykkää!
pohja
3 munaa
1dl hermesetas makeutusjauhetta
1dl kookoshiutaleita
1dl mantelijauhoja
1dl vehnänleseitä
1tl leivinjauhetta
vatkaa munat ja makeutusaine, sekoita joukkoon muut aineet. Paista isossa piirasvuuassa 175 C n. 10 min.
jäähtyneenä kostutus
kookosmaitoa + funlight mansikkamehua
päälle reilusti mansikoita viipaleina ja kermavaahtoa, kerman voit makeuttaa ja maustaa vaniljalla jos tykkäät.