karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 00:53:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kookos-mansikkatorttu
ViestiLähetetty: 2004-07-20 09:28:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 08:38:20
Viestit: 531
Kokeilin eilen tälläistä ja hyvää tuli, vaikka äitini sanoikin että "tässä on aamupuurokin samassa" :wink: ehkä johtui pohjan rakeisuudesta, mutta maku oli todella hyvä jos kookoksesta tykkää!

pohja
3 munaa
1dl hermesetas makeutusjauhetta
1dl kookoshiutaleita
1dl mantelijauhoja
1dl vehnänleseitä
1tl leivinjauhetta

vatkaa munat ja makeutusaine, sekoita joukkoon muut aineet. Paista isossa piirasvuuassa 175 C n. 10 min.

jäähtyneenä kostutus
kookosmaitoa + funlight mansikkamehua

päälle reilusti mansikoita viipaleina ja kermavaahtoa, kerman voit makeuttaa ja maustaa vaniljalla jos tykkäät.

_________________
Karppaus aloitettu 25.8.2003.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-20 09:29:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 08:38:20
Viestit: 531
ai juu, kannattaa voidella vuoka aika hyvin, ettei tartu kiinni.

_________________
Karppaus aloitettu 25.8.2003.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Kiitos, olipa hyvää!
ViestiLähetetty: 2004-07-27 16:31:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-05-22 07:41:20
Viestit: 89
Tosin tein pohjan kauraleseillä, kun vehnäleseitä ei sattunut kaapista löytymään. Siinä tuli vähän lisää hiilaria, mutta eipä kai tuo hirveästi haitannut.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-01 20:52:28 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-07-30 14:55:58
Viestit: 11
jos saa kysyä, niin paljonkos tossa kaikenkaikkiaan sit on hiilareita? (kuulosti niiiin hyvältä) :wink:

_________________
Asiat ei koskaan ole niin huonosti, ettei niitä syömällä huonontaisi.. ;)
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)