| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| LETTURESEPTI http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=394 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | maija [ 2004-06-30 10:37:37 ] |
| Viestin otsikko: | LETTURESEPTI |
3 munaa 1/2 dl kermaa 1/2 dl vettä 2 rkl soijajauhoja (käytän rasvaista soijajauhoa vähemmän hiilarimäärän (3g/100g) takia, taitavat maistuakin paremmalle) 1 rkl proteiinijauhetta 1 rkl psylliumia n. 1 tl vanilja-aromia 2 rkl makeutusainetta ripaus suolaa voita paistamiseen Taikinasta tulee paksumpaa kuin normaalista lettutaikinasta, mutta lastalla pannulla levittämällä niistä saa ohuita. Ruokalusikallinen on tavallisella isolla ruokalusikalla mitattu, ei mitalla. Letut ovat rakenteeltaan pehmeitä ja ne kannattaa paistaa mahdollisimman pienellä lämmöllä, mutta kuitenkin tarpeeksi kovalla, jotta pinta kuitenkin ruskistuu. Ja voita reippaasti. Mitäköhän olis hiilareita tässä annoksessa...pitäis joskus mitata. Aika alhaisiksi taitavat kuitenkin jäädä. Ilmoitelkaa parannusehdotuksia tähän patentoituun reseptiin |
|
| Julkaisija: | Muinaismuija [ 2004-06-30 11:56:17 ] |
| Viestin otsikko: | |
KIITOS lähdenkin heti kokeilemaan ! |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|