karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Herkuttelevat Montilaiset?
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=365
Sivu 1/1

Julkaisija:  Michelin [ 2004-06-24 12:05:40 ]
Viestin otsikko:  Herkuttelevat Montilaiset?

Millä tavoin herkuttelette te jotka elätte tiukasti Montin ykköslinjaa tai olette jo ylläpidolla tai muuten vain elelette Montia mukaillen?

Julkaisija:  Esikko [ 2004-06-28 08:16:41 ]
Viestin otsikko: 

Mun herkkuja ovat:
marjarahka
suklaa (70% kaakaota)
pähkinät

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/