| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Herkuttelevat Montilaiset? http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=365 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Michelin [ 2004-06-24 12:05:40 ] |
| Viestin otsikko: | Herkuttelevat Montilaiset? |
Millä tavoin herkuttelette te jotka elätte tiukasti Montin ykköslinjaa tai olette jo ylläpidolla tai muuten vain elelette Montia mukaillen? |
|
| Julkaisija: | Esikko [ 2004-06-28 08:16:41 ] |
| Viestin otsikko: | |
Mun herkkuja ovat: marjarahka suklaa (70% kaakaota) pähkinät |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|