karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Uuunikala
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=311
Sivu 1/1

Julkaisija:  mirlo [ 2004-06-17 21:22:21 ]
Viestin otsikko:  Uuunikala

Jos kalaonni ei luonnossa suosi, tässä hyvä lohdutusresepti .
3 filettä pakaste puna-ahventa.
Aurajuustomuruja
3 munaa
2 dl kermaa
tilliä
Uunissa n.170.C n30-40min.

Julkaisija:  AhmivaAnsku [ 2004-08-02 12:58:38 ]
Viestin otsikko: 

Hyvää tulee myös ihan vaan lohifileistä, johon päälle reilusti homejuustoa.. sit uuniin, 170C niin kauan että juusto on jo hiukan rusehtavaa! namsk!! käy hyvin kukkakaalin kanssa!

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/