karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 08:47:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 479 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 524 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Keken kauhupöperot
ViestiLähetetty: 2007-07-23 21:14:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
Ok saa kommmentoida ja pitää!!

En ota vastuuta ruokamyrkytyksistä enkä järkytyskuolemista.

Nyt mennään!!

::
Vähähiilarinen piimä

purkki maitorahkaa
kookosmaitoa n. 1 dl (toiminee myös eläinkermalla)
vettä

sekoitetaan keskenään

---------

Tonnikalakaurapuuro

2dl hiutaleita
purkki tunaa vedessä ja 30g voita
(tai purkkitunaa öljyssä)
cayennepippuri
suola

keitä puuro
tuna ja voi sekaan
mausta
anna hautua hetki

-----

Jauhelihakaurahiutalepaistos

100-150g jauhelihaa
1dl hiutaleita
30g voita
cayennepippuri
suola
kookosmaitoa löräys

paista liha
lisää voi ja hiutaleet, kärvennä hiutaleita vähän(hiutaleita voi myös paahtaa kuivalla pannulla etukäteen)
lisää kookosmaito(ja vettä jos tarvii) ja mausta
anna hautua hetki

-------------

Voissa paistettu juusto

voita
edamjuustoa

paista juusto pannulla lähes rapeaksi

----

Tonnikalakaurapuuropihvit

lisää sipulia ja muna tunapuuroon ja paista voissa rapeaksi


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 21:14:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
Nakkitee

Keitä tee(nakki kypsyy siinä samalla)
Lisää inkivääriä
Laita tee ja nakki tarjolle korkeaan kuppiin ja nauti

----------
Tunaa kaalimussissa

kattilaan 100g voita ja keräkaalia pilkottuna
paista vähän ja hauduta puoli tuntia
suola, pippuri ja tilkka raakaa sipulia
bamixoi muusiksi
lisää tunaa, sekota ja nauti


--
Kanakasviskeitto

Keitä koipireittä tunti vähässä vedessä porkkanan ja 200g tomaatimurskan kaa kannen alla

suola pippuri
kana pois ja lihat pieniks ja porkkana soseeks sekottimella
kana takas
tilkka kermaa lautaselle keiton päälle
syö
--

Persikkatonnikalapirtelö

persikoita sokeriliemessä n. 400g
puolikas banaani
purkki tonnikalaa vedessä(purista vesi pois)
tilkka maitoa

kaikki sekaisin sekoittimella

-------

maapähkinärouhe leivitetty kesäkurpitsapihvi

maapähkinoitä
kesäkurpitsaa
tomaattia
voi
suola

rouhi maapähkinät karkeiksi
pilko kesäkurpitsa sentin siivuiksi
painene maapähkinärouheessa puoli ja toisin
paista voissa kypsäksi
mausta suolalla

pilko tomaattia yhtä monta siivua kuin on kurpitsaakin
laita vuorotellen tomaatti- ja kurpitsasiivu
voit ja rouhejämät pannulta päälle

(Itse imeytin voit kahteen rkl:ään kaurahiutaleita, paistoin ja lisäsin tilkan kookoskermaa)

--
maapähkinärouhemunakas

paista voissa maapähkinäruohe hiukan ruskeaksi
lisää munia joiden päälle tomaattia ja metukkaa silputtuna
tilkka suolaa


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 21:20:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-25 21:01:27
Viestit: 933
...nakkitee... :shock: täytyy tehdä heti huomenna ko pääsee hakee kaupasta noi kaikki "ainekset"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 21:31:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-07 19:59:06
Viestit: 2539
Vapise, Kati Nappa!

_________________
Kuva

Carpe diem, carp in dies


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 21:32:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
jati kirjoitti:
...nakkitee... :shock: täytyy tehdä heti huomenna ko pääsee hakee kaupasta noi kaikki "ainekset"


IMO son paskin kaikista resepteistäni. Kokeile jotain muuta.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 21:45:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-25 21:01:27
Viestit: 933
ok.valkkaan jonku toisen reseptin,toi tee kuullosti vaan jotenki niin eksoottiselta..


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 21:49:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-05 23:09:15
Viestit: 819
Mua kiinnostais minkälainen juomankehitysprosessi on nakkiteen takana... :-k


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 21:53:49 
Poissa
laihduttelijakarppi
laihduttelijakarppi

Liittynyt: 2006-11-07 14:03:59
Viestit: 2259
Voisikohan sitä kokeilla glögi nakkeja talvella.
Karppi glögissä haudutettuna :koki:
2 kärpästä yhdellä iskulla...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 22:20:58 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
No siinäpä extreme-kitcheniä kerrakseen! Olen sanaton :respect:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 22:35:03 
Poissa
blondikarppi
blondikarppi

Liittynyt: 2005-02-15 03:06:15
Viestit: 2084
Mun mielestä ihan normi poikamiesruokaa.

Oletko kokeillu, Kekexx, piimäkossukaurapuuroa? Hellii masua ja päätä.

Voiko nakkiteen valmistaa vedenkeittimessä? Käykö siihen türingin-makkaratkin? Siskonmakkarat?

Tsemppiä Alppiharjun Kokki Kolmoselle :smt023 !

_________________
"aina pitää ainakin kysyä kuuluvasti"mitä?""


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 22:41:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
Arabella kirjoitti:
Mua kiinnostais minkälainen juomankehitysprosessi on nakkiteen takana... :-k


No kerran keitin teetä ja sit oli myös nälkä, nisit aatelin että hei mullo kolme(3) nakkia nehä vois mennä samalla. löin ne sinne ja sit tee hautu ja nakit. emmä oikeesti aina aattele asiooita kovin pitkälle teen vaan mitä hyväx nään.

Ja oikeesti toi nakkitee on varmaa paskin resepti(ai ripiit maiself), kokeilkaa jotain muuta, ne muut on hyviä, lupaan!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 22:46:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
Liilia kirjoitti:

Oletko kokeillu, Kekexx, piimäkossukaurapuuroa? Hellii masua ja päätä.

!


Nakkiteen voit valmistaa vaikka siellä!

Oisko sulla piimäkossukaurapuuron resptii?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 22:47:43 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Liilia kirjoitti:
Mun mielestä ihan normi poikamiesruokaa.


Niin, no tuollaista menyytä kun tarjoaa naisystäväehdokkaille, voi huonolla tuurilla säilyyä ikuisesti poikamiehenä tai sitten voi käydä erinomainenkin flaksi, naiset voivat suorastaan tunkea auttamaan keittiöhommissa. Mene ja tiedä... :whistle:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 22:48:19 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Liittynyt: 2007-01-03 15:26:06
Viestit: 10652
Ooksää keke raskaana? :shock:
Vai meniks kauppa kiinni just sun silmien edessä vai joitko jo kaiki kesälomarahat vai... :oops:

_________________
Joku on taas juonut kaiken kerman pois!!!!!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 23:01:47 
Poissa
blondikarppi
blondikarppi

Liittynyt: 2005-02-15 03:06:15
Viestit: 2084
Dzinni kirjoitti:
Niin, no tuollaista menyytä kun tarjoaa naisystäväehdokkaille, voi huonolla tuurilla säilyyä ikuisesti poikemiehenä tai sitten voi käydä erinomainenkin flaksi, naiset voivat suorastaan tunkea auttamaan keittiöhommissa.


Totta, lisäksi tollanen poikamiesmenyy voi kertoa huumorin tajusta ja siitä ettei joka mutkassa vingu muita (naisia??) apuun taloushommissa vaan hankkii mahansa täyteen omalla tyylillään. Ja ennakkoluulottomuutta, ehdottomasti :D .

Kekexx; mikäli oikein muista niin kaurapuuropiimäkossu tehtiin niin että keutettiin parin desin annos Elovenaa vedessä ja piimä kaadettiin lautaselle puuron kaveriksi. Kossun voi juoda lasista aperitiivina, tai kai sen voi kaataa lautasellekkin.

_________________
"aina pitää ainakin kysyä kuuluvasti"mitä?""


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 23:08:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
MarZoo kirjoitti:
Ooksää keke raskaana? :shock:


Joo oon raskaana, kolmannella kuulla ja ihme sikiöäänet on! Harmi vaa et oon mies__, pitäsköhän mennä johonki tutkimuksii!! Hemmetti!

Kommentoikaa nyt PERKELE noihin resepteihin. :D :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 23:11:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
Liilia kirjoitti:
kaurapuuropiimäkossu tehtiin niin että keutettiin parin desin annos Elovenaa vedessä ja piimä kaadettiin lautaselle puuron kaveriksi. Kossun voi juoda lasista aperitiivina, tai kai sen voi kaataa lautasellekkin.


Kuulostaa ihan vitun paskalle :wink: Onnex mun onmat pöperot on huippilaadukkaita!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 23:13:56 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Liittynyt: 2007-01-03 15:26:06
Viestit: 10652
No okei kyl ne resptit kuulostaa oikein ihanilta. Kokeilen jokaista heti huomenna.

_________________
Joku on taas juonut kaiken kerman pois!!!!!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 23:17:28 
Poissa
blondikarppi
blondikarppi

Liittynyt: 2005-02-15 03:06:15
Viestit: 2084
kekexxx kirjoitti:
Kuulostaa ihan vitun paskalle :wink: Onnex mun onmat pöperot on huippilaadukkaita!


Tjaa,,, en väitäkkään että vält. olis herkkua; en ole maistanut, olen vaan nähnyt että sitä on syöty.

Toisaalta voit tietysti kaataa sekaan vielä tunapurkin ja pamixata koko komeuden ja vetää sen sitten korkeasta lasista pillillä. Tai paistaa rapeaksi?

_________________
"aina pitää ainakin kysyä kuuluvasti"mitä?""


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-23 23:40:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
Liilia kirjoitti:

Toisaalta voit tietysti kaataa sekaan vielä tunapurkin ja pamixata koko komeuden ja vetää sen sitten korkeasta lasista pillillä. Tai paistaa rapeaksi?


Soot kauhee! :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 479 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 524 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)