| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Kylmä fetakastike http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=221 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Esikko [ 2004-06-09 17:12:23 ] |
| Viestin otsikko: | Kylmä fetakastike |
Tässä pikainen kesäkastike vaikka grillatulle kanalle: 1 prk ranskankermaa 100g fetajuustoa n. 1 dl kermaa mustaapippuria sitruunamehua 1tl dijon sinappia Pyöräytä kaikki aineet sauvasekoittimella tasaiseksi kastikkeeksi, kerman määrällä voit helposti säädellä kastikkeen paksuutta. Sekaan voisi heittää myös tuoreita yrttejä. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|