karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Kylmä fetakastike
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=221
Sivu 1/1

Julkaisija:  Esikko [ 2004-06-09 17:12:23 ]
Viestin otsikko:  Kylmä fetakastike

Tässä pikainen kesäkastike vaikka grillatulle kanalle:

1 prk ranskankermaa
100g fetajuustoa
n. 1 dl kermaa
mustaapippuria
sitruunamehua
1tl dijon sinappia

Pyöräytä kaikki aineet sauvasekoittimella tasaiseksi kastikkeeksi, kerman määrällä voit helposti säädellä kastikkeen paksuutta.

Sekaan voisi heittää myös tuoreita yrttejä. :)

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/