| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Uunilohi-katkarapupaistos http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=177 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Ibiza [ 2004-06-04 19:21:02 ] |
| Viestin otsikko: | Uunilohi-katkarapupaistos |
Hei1 kokeilin eilen illalla seuraavaa: laitoin tuoreen kirjolohifileen päälle katkarapuja, sitruunapippuria ja tilliä. Tämän komeuden peitin Emmentaljuustoraasteella, jonka olin sekoittanut kermaan. Laitoin uuniin noin 200 asteeseen, kunnes kala oli kypsää. Nam! Tosi hyvää, ei tarvinnut paljon syödä, kun oli jo masu täynnä! |
|
| Julkaisija: | niiskuneiti [ 2004-06-11 09:23:42 ] |
| Viestin otsikko: | lohi-katkarapupaistos |
lohikatkarapupaistos ei kyllä ole mitään laihdutusruokaa, mutta ehkä se käy nuorelle kovalle liikkujalle vanhemmalle kyllä tulee läskiä! |
|
| Julkaisija: | Helmi [ 2004-06-11 10:43:51 ] |
| Viestin otsikko: | |
No kyllä vain on lohikatkarapupaistos laihdutusruokaa, jos kuka alakarpisti syö. Oli nuori tai vanha. |
|
| Julkaisija: | Isosisko [ 2004-06-11 18:13:02 ] |
| Viestin otsikko: | |
Niiskuneiti ei ehkä ole ihan kärryillä tämän foorumin aihepiiristä (enkä aio valistaa Kiitos Ibiza kun muistutit hyvästä ja terveellisestä laihdutusruoasta |
|
| Julkaisija: | nuusku [ 2004-06-11 20:27:01 ] |
| Viestin otsikko: | |
Heh joo Niiskuneidille tiedoksi että tämä palsta ei ole painonvartijoille suunnattu Namskis kuulostaa hyvältä... Itsellä uunissa juuri laihdutus piirakka.... |
|
| Julkaisija: | Kippura [ 2004-06-11 21:07:47 ] |
| Viestin otsikko: | |
Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta. Juustoraastetta en olekaan koskaan tässä tarkoituksessa kokeillut. |
|
| Julkaisija: | misukisu [ 2004-06-14 09:40:00 ] |
| Viestin otsikko: | |
Kuulostaa hyvältä. Itse olen tehnyt sellaista versiota, jossa on hieman katkaravun makuinen kastike. Eli olen ostanut kuorellisia katkarapuja ja teen kuorista kastikkeen. Eli voita kattilaan ja esim. kevätsipulia ja kuoret sinne. Sitten vähän vettä kun ovat kuullottuneet ja keitetään kuorista maku irti. Keittoaika on aika pitkä, tunnissa tulee tosi maukasta, mutta kannattaa keitellä ihan oman kiireen mukaan. Sitten mukaan kerma, homma kuumaksi ja juustot joukkoon. Muuten ohje onkin ihan sama. Älyttömän hyvää ja koko kala maistuu aavistuksen katkaravuilta. |
|
| Julkaisija: | marva [ 2004-06-14 12:52:37 ] |
| Viestin otsikko: | nuusku! mikä on laihdutus piirakka? |
Kysyy dorka joka rakastaa piirakoita mutta haluaisi myös laihtua |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|