karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 18:24:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-03-09 22:34:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-01-12 14:24:15
Viestit: 3152
Eli paistoin pelkästä jauhelihasta pihevejä pannulla reippaassa voissa. Mutta keskusta halus jäädä raa'aksi. Oliko mulla liian kylmä vai kuuma pannu? Vai oliko voita liika? Vai liian paksuja pihvejä?

Alkanut hieman epäilyttämään tuo kasarin toiminta viime viikkoina. Onhan sillä jo 3,5 vuotta ikääkin.

Liha oli kyllä reipas 30min huoneenlämmössä, mutta oliko tuo pannut nyt vaan silti alussa liian kylmä?

_________________
Nature doesn't jump.

Praise the lard!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-09 23:02:20 
Poissa
carb au lait
carb au lait

Liittynyt: 2005-11-20 19:29:08
Viestit: 16832
Mä tulin heti lukemaan,kun aattelin että kekexxx on tullut takaisin..mut ei:(
..hauduta hetki kannen alla enskerralla


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-09 23:04:09 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Mä paistaisin seuraavan kerran pikkasen pidempään pienellä lämmöllä,
ja jos edelleen yrittää jäädä raaoiksi, niin ne voi nakkaa uuniin 200 asteeseen vaiks vartiks :)
Parempaa piffionnea ens kertaan :)

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-09 23:12:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-01-12 14:24:15
Viestit: 3152
Tarkotus oli tehdä pikapihvejä, jotteivät ne ihan puoli raakana sitä olleet tai uunissa. :lol: Mutta joo puolitin pihvit, niin homma oli ratkastu.

Selvästi aloin epäilemaan ettei tuo pannu vaan jaksa enää lämmetä tarpeeks tehokkaasti ](*,)

_________________
Nature doesn't jump.

Praise the lard!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-13 22:34:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-01-12 14:24:15
Viestit: 3152
Pannu oli liian kuuma. :oops: Tänään tuli jo ihan herkullisia pihvejä :D

_________________
Nature doesn't jump.

Praise the lard!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-13 23:23:07 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Nonnih =D>

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-19 22:01:52 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Tämä jauhelihapihvi vaatii vähän esivalmistelua, mutta on sitten nopea valmistaa. :) viewtopic.php?f=2&t=37556&hilit=Anitan+jauhelihapihvit Suosittelen lämpimästi. Maustevoi sopii kaveriksi.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-20 00:24:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-01-12 14:24:15
Viestit: 3152
Greda Carpo kirjoitti:
Tämä jauhelihapihvi vaatii vähän esivalmistelua, mutta on sitten nopea valmistaa. :) viewtopic.php?f=2&t=37556&hilit=Anitan+jauhelihapihvit Suosittelen lämpimästi. Maustevoi sopii kaveriksi.


Kuulostaa herkulliselta! Tarvis eka se pakastin uusia :(

_________________
Nature doesn't jump.

Praise the lard!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-20 20:38:44 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
No voi. Kyllä sitä voi kokeilla hyvin vaivattuna huoneenlämpöisenäkin, itekin tehnyt, mutta pitää sit käsitellä varovaisemmin. :)

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)