| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Airfryer eli ilmapaistaja, ilmallapaistaja? http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=123459 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | moi [ 2024-01-25 17:53:11 ] |
| Viestin otsikko: | Airfryer eli ilmapaistaja, ilmallapaistaja? |
En äkkiseltään löytänyt ilmapaistolaitteeseen nimenomaisesti keskittyvää ketjua, onko kokemuksia ja vinkkejä kyseenalaisen laitteen hankintaa harkitsevalle. Miniatyyri kiertoilmauuni, onko työläs puhdistaa, jokin tietty merkki ja malli paras, ja muuta kaikkea? |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|