karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Airfryer eli ilmapaistaja, ilmallapaistaja?
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=123459
Sivu 1/1

Julkaisija:  moi [ 2024-01-25 17:53:11 ]
Viestin otsikko:  Airfryer eli ilmapaistaja, ilmallapaistaja?

En äkkiseltään löytänyt ilmapaistolaitteeseen nimenomaisesti keskittyvää ketjua, onko kokemuksia ja vinkkejä kyseenalaisen laitteen hankintaa harkitsevalle.

Miniatyyri kiertoilmauuni, onko työläs puhdistaa, jokin tietty merkki ja malli paras, ja muuta kaikkea? :)

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/