Mulla on pakkasessa ties miten vanha kahden kilon pussi talia. Määrä on niin iso ettei viittis ottaa kerralla sulamaan mutta eipä siistä saa muuten mitään irti. Ja sitten se pulma että mitä sille nyt lopulta tehdään? Onko se niinku silava että pitäis vielä keittää ja siivilöidä pehmeä rasva erikseen?
Vaikka miten prosessoisi tai ei niin osa olisi pakko pakastaa sulatuksen jälkeen uudelleen ja sehän on kovasti no-no

Mulla on kaupan ankanrasvaa lasitölkeissä joten sitäkin mietin että onnistuisiko perinteinen säilöntä lasipurkkeihin? Siinä olisi sekin hyvä että jos talvella tulee niitä sähkökatkoja ni ei kaikki menis.