| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| saako juoda coca-kolaa http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=2&t=1118 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | vesimeloni [ 2004-09-07 20:26:17 ] |
| Viestin otsikko: | saako juoda coca-kolaa |
olen vaihtanut sokeri colan lightiin auttaako se jotain |
|
| Julkaisija: | kookos [ 2004-09-07 21:07:36 ] |
| Viestin otsikko: | |
Vesimelonissa on aika paljon hiilareita, muistaakseni n.7g/100g. Syö mielummin verkkomelonia jossa on muistaakseni vähemmän. Lisää tietoja hiilareista löytyy http://www.fineli.fi |
|
| Julkaisija: | Elka [ 2004-09-07 21:44:10 ] |
| Viestin otsikko: | |
Ei auta. |
|
| Julkaisija: | els [ 2004-09-08 07:18:02 ] |
| Viestin otsikko: | |
Vesimelonille: Kerrohan hiukan, paljonko tiedät alakarpista ja mtä systeemiä kysymyksilläsi ajattelit. Ettei tarvitse kysyä joka ruoka-ainetta kerrallaan... Kysyn, koska karppaus ei ole pikadieetti vaan pysyvämpi ruokavalion korjaus. Jokaisessa suunnassa melkein mikä tahansa ruoka-aine käy karppaukseen - jos siinä ei ole vain tyhjiä hiilihydraatteja (tärkkelys, lisätty sokeri) tai noita kemiallisia makeudenkorvikkeita. Ja yhtä lailla mikään yksittäinen ruoka-aine ei sellaisenaan riitä. tasapainoisen ruokavalion luontiin. Hyvään ruokasuunnitelmaan tarvitaan tietoa. JA koska hiilihyrdaattien rajoitukseen perustuvia ruokavalioita ei opeteta koulussa (kuten noita tavallisia ja yleisesti hyväksyttyjä) on näitä noudattavan opeteltava itsenäisesti enemmän. Pikadieetit tapaavat sotkea kropaaa, tehtiin ne miten hyvänsä. terv els |
|
| Julkaisija: | Get_Ozzy [ 2004-09-08 08:54:24 ] |
| Viestin otsikko: | |
kookos kirjoitti: Vesimelonissa on aika paljon hiilareita, muistaakseni n.7g/100g. Syö mielummin verkkomelonia jossa on muistaakseni vähemmän. Lisää tietoja hiilareista löytyy http://www.fineli.fi
Menikö multa jotain ohi? Siis kysyjän nimimerkki on "Vesimeloni", mutta kysymys koski Coca-colaa Edit: alkuperäistä viestiä on muokattu kerran, joten ehkäpä siellä on alunperin lukenut jotain aivan muuta. Näyttää nyt vaan vähän hassulle tuo kookoksen vastaus |
|
| Julkaisija: | möhrötti [ 2004-09-12 10:29:27 ] |
| Viestin otsikko: | |
"Coca cola light sitruuna" siinä ei oo ainakaan yhtään hiilarei. Ite juon sillon tällön. Ei varmaankaan nii vaarallist ku ei ota jokapäiväseks tavaks. |
|
| Julkaisija: | kookos [ 2004-09-12 16:25:20 ] |
| Viestin otsikko: | |
Get_Ozzy kirjoitti: Menikö multa jotain ohi? Siis kysyjän nimimerkki on "Vesimeloni", mutta kysymys koski Coca-colaa
Samaa ihmettelen minä nyt, joko mulla lukutaito petti tai ensin puhuttiin vesimelonista joka myöhemmin editoitiin. Jos muistan oikein kysyttiin vesimelonista ja kysyjä kertoi syövänsä sitä joka päivä. Ja jatkokysymys oli että mitä ruoka-aineita tällä dietillä saa syödä. Mutta tiedä häntä, voihan se olla että puhuttiinkin colasta ja mun aivotukset oli jossain ihan muualla Jokatapauksessa Vesimeloni, omistatko yhtään karppaus kirjaa? Jos et, suosittelen ainankin yhden hankkimista. |
|
| Julkaisija: | Dzinni [ 2004-09-12 16:42:04 ] |
| Viestin otsikko: | |
Cokiksessa on mm. kofeiinia, jonka ainakin Monticnac väittää vaikuttavan insuliinineritykseen sitä kiihdyttävästi. Tiedä sitten miten suuri todellisuuspohja tässä on???? |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|